22.09.12

KOBBER KOMMER




Gyldne toner er så absolutt å finne i trendbildet akkurat nå. Kanskje kommer de varmere tonene inn som et svar på alt det svarthvite og grå som har regjert lenge? Det er vel som regel slik; at det går i kontrabølger altså. Fargeskalaen og mønstrene over tar meg tilbake i tid, men samtidig med en moderne svjong. Det liker jeg. Om du vil ta kobbertrenden helt ut, foreslår jeg å ta en titt på DENNE kasserollen. Styggfin? 


//Trend alert: Watch out for patterns from the past, golden tones and copper! (and take a look at this crazy kitchen ware if you really like the copper trend, I'm not there yet). 


1. Copper lamp, HK living. 2. Bell, Normann Copenhagen (Rom til Rom). 3. Badger by Donna Wilson (Rom til Rom). 4. Squares Blanket, Ferm (Rom til Rom). 5. Hand wash, Aesop (Artilleriet). 

7 kommentarer:

drudeblaa sa...

Jeg har en vanvittig fin kobberlampe liggende i boden. Kanskje på tide å ta den frem. God lørdag. D

interieur-coosje sa...

The copper lamp from HK Living is great. New on my wishlist! Love al the other things also...

Ninas hjem ♥ SuperLille sa...

Litt kobber er OK, bare det ikke blir for mye :)
Kjøpte meg en "kobberelg" i dag (kleshenger) Får se om den finner sin plass på kontoret mitt :)

AVS sa...

lovely selection. x

Lottemora sa...

Spennede å følge med på dette. Vet ikke helt om kobberkjelen kommer i hus her, men litt gyldne toner som gull og bronsje er allerede i hus

Ha en fin kveld videre

Klemmer fra Lottemora

Jenny - Hemtrender sa...

Den pläden står numer högt upp på önskelistan!

Ha en fin onsdag!
/Jenny

cathrine - trettien [31] sa...

Hei!
Takk for kommentar hos meg! Jaaa, jeg liker bloggen din kjempegodt. Du inspirerer med lekre bilder og fine ting! Ang headeren så ble jeg inspirert av sengegavlen (som igjen var inspirert av deg..) så på en måte ja - jeg ble inspirert av deg. Hadde ikke sett FB logoen din, og så nå at headeren min var utrolig lik.. Liker ikke direkte herming, så har nå tatt tilbake min gamle header for å ikke bli sett på som "hermegås" :) Hehe :)
Klem c.