11.09.2012

INSTAFEED

instagram @fjellby


Jeg synes jeg gjør en god jobb med å fôre min nye venn Insta med kaffekopper, tull og tøys. Kanskje en litt for god jobb til tider? Makan til glorifisert verden skal man lete lenge etter. Men populærkultur er populærkultur, og jeg er ikke særlig vond å be. De siste ukene har jeg blant annet dokumentert direkte inne fra; BOLIVAR - min favoritt på Majorstua, en vaffelstund i Fjellbyheimen, ARTILLERIET, bakgården på DA MATTEO i Vallgatan, FAIRYTALE CUPCAKES her i Trondheim, REALFAGBYGGET på NTNU og mye mye mer.

Dette vil du ikke gå glipp av. Eller jo, det vil du kanskje.

//Some instamoments from the last couple weeks. Life on Insta is pretty perfect, isn't it?

3 kommentarer:

Cherry Blossom Girl sa...

i liiike :)

Joyforhome sa...

Love Love Love! :)

Nordlys sa...

Jeg digger bildene dine både her inne på bloggen og på instagram, så jeg får definitivt ikke nok nei! :))))
Fortsatt fin uke til deg!
Klem fra Carina