23.08.2012

JIPPI + TORSDAGSINSPO


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7


Hurra, hei og hopp - jeg er så GLAD i dag! Roadtrip til Gøteborg står for tur, og jeg gleder meg masse til lakrispuck, ramlösa og bytrasking. Møbelsnekkeren gleder seg aller mest til trä och teknik i Svenska Messan i morgen, mens Artilleriet står øverst på lista mi. Trendenser og Tant Johanna har forresten veldig gode Gøteborg-guider som jeg kommer til å bruke flittig denne helga.

//Yeey! Roadtrip to Gothenburg (Sweeden) today - so looking forward to it!

3 kommentarer:

Karianne sa...

Er veldig fan av stilen din! Jeg skal i gang med å pusse opp kjøkkenet mitt i en liten, lys byleilighet. Kunne du vist kjøkkenet ditt i et innlegg, eventuelt kommet med noen tips? Alt du legger fingrene på er jo bare så lekkert!! :-)

&SUUS sa...

Hi, just discovered your blog, it's very nice and i will follow you! Discovered it because there is a picture from me on your blog. Picture 2, with that sliding door is my home, always fun to see your house suddenly passing by :)
If you want to take a look at my blog =. Www.ensuus.blogspot.nl

Have a great weekend!

Greetz,
SUUS

Tant Johanna sa...

Tack snälla för länkningen :)
Kul att min Göteborgs guide kom till användning för dig.
Kram J