27.07.2012

(TRE)SMAK OG BEHAG


Trepyramide, treskje, trebord, trevimpel, trekasse, trehyller, tregulv, trehest, trebutikk på hjul... Fjellby liker'e alt sammen. Det er vel ingen tvil om hva slags materiale som foretrekkes her i gården? Tre er levende og naturlig, samtidig er det så enkelt å bruke og forme som man vil. Til min store begeistring ser jeg også at ulike tresorter blandes og mikses om hverandre i interiørbildet akkurat nå. Det gir et fint spill synes jeg!

Apropos tre: Hører rykter om at trefjølene fra Fjellbyshop har blitt kjendiser. Nå håper jeg rom123 skynter seg til fjells. Jeg vil se!

//Inspiration with a taste of wood - my favorite! PS: A little bird told me that the wooden cutting boards from Fjellbyshop appeared in one of the biggest interior magazines in Norway this month(rom123). Can't wait to see!

2 kommentarer:

Mariela sa...

Congratulations!, your work is amazing!
Have a lovely day!
x

Lottemora sa...

Så stilig den vimpelrekka da!

Ha en finfin lørdag søte du, sommerklemmer fra Lottemora