13.06.2012

FARGEKLATT



Etter at jeg så denne lampa, ble jeg inspirert til å lage noe lignende selv. Rosa tøyledning finnes ferdig, men ikke her i byen. Derfor sprayet jeg heller en hvit tøyledning (Clas Ohlson/Værness belysning) med rosa spraylakk. Funka som bare det! (litt stivere ledning bare). Ledningen skal jeg surre rundt en kvist og henge den store lyspæra i. Et godt tips om du vil ha en fargeklatt inn i interiøret på én, to, tre!

//Yesterday I spray painted a white textile cord pink. It worked very well! A great DIY if you want to add a touch of colour to your interior easily!

14 kommentarer:

Kjærester på tur sa...

Spennende detalj! Rosa og kvistfarge passet virkelig bra også..

JORID ♥ NOE PÅ HJERTET sa...

Perfekt - og så smart å lakkere slik!! :)

Gleder meg til å se resultatet!

KLEM

cathrines hjerterom sa...

Takk for glimrende tips!

Marie sa...

ELSKER det! Fikk lyst til å gjøre noe lignende selv, vet bare ikke hvor jeg skulle hengt den...

Lottemora sa...

Dette blir kult da!

eden sa...

åh den färgen.
snyggt!
klem//jennifer

Hege Sletsjøe Morris sa...

Så stilig! Digg idé!

s h i n e d e s i g n sa...

Stilig stilig!!

Cecilie Jørgensen sa...

Det der må jeg også prøve herhjemme. Men hvordan hænger du den op på en gren?

anna k. sa...

Vilken rolig idé!

josefiin sa...

hei

lurer bare på hvor du har fått i den rosa spraylakken? har nemlig lett vel og lenge, men ikke funnet...
håper på svar:):):)

Annie sa...

Supersnyggt!! ha en fin helg!
kramar

Lillian sa...

vakkert :)
får vi se endelig resultat?
hvor har du kjøpt spraylakken?

f j e l l b y ▲ sa...

Resultat kommer, men ting tar tid;);)


Spray fra panduro:)