01.05.2012

SPICE MARKET


Har hatt Spice Market på New York-lista (ja, jeg har stadig en slik liste) siden jeg og fjellbymannen tuslet forbi en varm sommerkveld i fjor. Da snuste vi bare nysgjerrig på den asiatiske menyen. Planen var å ta turen tilbake til Meatpackingområdet, men plutselig var vi på farten videre til Los Angeles. Spice Market ble dermed utsatt, men forrige uke fikk jeg endelig min etterlengtede red curry duck. Fiiiiin resturant som var verdt å vente på. Nok en New York-anbefaling fra meg til deg der altså. Håper du får bruk for tipsene en gang...


//Last week: Red curry duck at Spice Market. Amazing place!



403 West 13th Street
(Corner of 9th Avenue)
New York, NY 10014

5 kommentarer:

Alexandra sa...

Spice market skal vi prøve på vår neste tur i september. Hørt mye bra om det :)

KristineS sa...

Hurra!! Da er det bare å glede seg til mandag for da er det min tur til å teste ut Spice Market :) Såååå klar for NYC-tur nå, og helt supert med de fine tipsene du legger ut :)

Fairy Nuf sa...

ÅÅÅåå. Jeg var i New York for første gang i fjor høst og da var vi der. Suupergod mat og innmari trivelig stemning. Jeg går også å anbefaler denne restauranten til alle som skal til NY. Tommelen opp!

ANETTESHUS.COM sa...

Er notert. Planlegger weekendtur;))

KLEm

JORID ♥ NOE PÅ HJERTET sa...

You should try this at night - magisk! For et sted, og absolutt den beste restauranten jeg noen gang har besøkt! :)