25.05.2012

HEIA BLOGGEN


Det klør i fingra. Men siden dette (blogging) er en fritidsaktivitet, og jeg ikke har noe fritid akkurat nå (eksamenstid) blir bloggen nedprioritert. Ai ai ai. Jeg er avhengig av dette digitale populærkulturelle fenomenet (sorry, eksamenspåvirket). For å bøte bittelitt på trangen er jeg meget aktiv på instagram. Masse hverdagsvås, men trivielle tider er trivelige tider! Legg til @fjellby om du vil få små Fjellbyglimt, også når bloggingen er laber.



1. En vegg på Solsiden.
2. Kakefeiring av eksamen 1/2
3. "Må ikke løftes med truck" (sjarmis for spesielt interesserte)
4. Et fint venninnekjøkken med en miks av gammel nostalgi og moderne minimalistisk høyglans
5. En tur innom nye Ting i Trondheim etter eksamen
4. Latte og dansk lektyre. Et pauseinnlslag.


 


//I miss blogging. A bit busy right now, but I always have my phone nearby: Instagram time! (@fjellby)

3 kommentarer:

Helene sa...

Deer fikk du en ny følger;)!

IdaMarie sa...

Synes du får til, og finner gode motiver jeg, Lise! Utsnittene i bildene er spennende! Keep up:)

Cecilies Lykke sa...

Da er jeg følger! Jeg har Instalogin, men bruker det bare som kamera med effekten. Publiserer ikke bildene.. Får vurdere det etterhvert! Elsker den superfreshe grønne muffinsen! Oh my. Sender du et par sånne min vei? Fin dag og lykke til med eksamensjobb! Klem fra Cecilie