03.05.2012

GULLIG

1. 2. 3.

Sto med en gullsaks i hånda helt frem til kassen på Fishs Eddy i New York. Men så kostet den $22. Det var i meste laget for en saks, tenkte jeg og la den tilbake. Etter dette ser jeg gullsakser over alt! Selvsagt. Bare i dag dukket de opp på tre forskjellige nettsider jeg tilfeldig poppet innom. Jeg er forfulgt! Nå MÅ jeg bare ha en gullsaks, og tenker at jeg like gjerne kan piffe opp en gammel kjøkkensaks med gullspray.





//After leaving a golden scissor at Fishs Eddy (bummer?), these shiny things are haunting me. Scary, I know. Only today, they popped up three different places on my daily inspirational round in the online design world. A new big hit? Now, I'm thinking about spraying an old one as a small weekend DIY. Maybe it will make everyday a bit brighter? If I think about it, the scissor is always laying around in our home. About time to make it outstanding with a hint of gold?  I belive so... PS: This one is great too.

Ingen kommentarer: