04.05.2012

FREDAGSMIKS 04.05.12



En fredagsmiks veldig påvirket av mine dager i verdens mest inspirerende by. Jada jada, jeg vet det blir vel mye: "Giiiid, jeg har vært noen dager i New York. Jeg er så verdensvant og inspirert". Skal jeg aldri komme ned på landjorda igjen? Njæææ.. Tror jeg foretrekker å sveve på en sky bittelitt til.



Tom Ford coffeetable book ble med hjem fra Barnes & Noble.
Knoll sine nettingstoler var å se flere steder i New York, blant annet foran The Cube.
Gullsaks. Dere kjenner til den historien.
Wooden coasters. Jupp, utstillingene i New York var også naturinspirert. Stubber og mose i fleng.
Popbar i West Village byr på håndlagde ispinner som man dypper etter ønske. Oh la la!
Ny iPadveske til min nye fine white fra The Cube står høyt oppe på ønskelista (Hviit.no)
Field of Grass, et nytt duftlys jeg oppdaget på ABChome.

//Mixed bag of items I like this friday.  

1 kommentar:

Helene sa...

Åh, Fredagsmiks i mitt <3