06.05.2012

APROPOS SUKKER


Om man bare ha kvikk lunsj eller ballerinakjeks når man er i New York - da er sockerbit stedet. Også har de stor smågodtdisk med alskens svenskgodis. Man trenger ikke å dra på harryhandel når man kan dra til New York, si. Neida. Men synes det er så moro å se en by med så mange nisjebutikker. Sier litt om de enorme folkemengdene. Og mangfoldet. No place in the world that can compare, vet dere.


//Sockerbit - a small swedish candy store in Manhattan. In New York, everything is possible - no matter how narrow a concept is. An inspirational attitude I think.

4 kommentarer:

JORID ♥ NOE PÅ HJERTET sa...

Innlegg lagret i inspomappen for neste NYC tur! :)

Fin daag vennen! <3

KLEM

ANETTESHUS.COM sa...

Perfekt! Lagrer, jeg også ... planlegger;))


ANETTE

Cherry Blossom Girl sa...

ah, elsker nisjebutikker! vil til NY jeg ooog!

takk for koselig ord, det ble en litt ufrivillig lang pause da mac'en kræsjet to (!) ganger på samme uke. men nå er den friskemeldt, og det er virkelig godt å være tilbake :)
bruker fjøla mi flittig forresten, har bestemt meg for å kvitte meg med alle jeg har i plast og kun bruke trefjøler heretter *stort smil*

fiiin uke til deg!

seventeendoors sa...

Tack för fint nyc tips igen!
Fin vecka också!
Ulrika