19.04.2012

Spring & the City



Om det blir litt stille fra Fjellby noen dager fremover skyldes det enten at jeg soser rundt på Museum of Modern Art, er på Brooklyn Flea i Williamsburg eller at jeg bestiller truffle fries på Delicatessen i SoHo. Eller kanskje jeg tester jeg sjokoladepizza på Max Brenner? Det kan også være at jeg rusler rundt i en park og fotograferer kirsebærtrær i full blomst. Hvem vet. Uansett kan du få vårlige smakebiter fra et av verdens mest berømte og kontrastfylte bylandskap ved å like Fjellby på facebook. Der kan det plutselig vanke små og store oppdateringer med tips og erfaringer fra favorittbyen. Long weekend here I come!



//I'm spendig some days in New York. Follow me to my favorite city on Fjellby's facebook page if you want updates & recommendations from my long weekend,


8 kommentarer:

Trallala sa...

God tur :)

Camilla sa...

Jeg vil også!

Allis i eventyrland sa...

Åh, herlig! Koos deg! :)

Marta - litt mitt sa...

Åååhh! Heldige du!!! Jeg vil også!!!:)
Håper dere har flotte dager!:)

Må også takke for fine ord og lykkeønskninger til vår nyoppstartede butikk!:)

Klem!

Natalie sa...

Heldiggris!!!! Jeg vil også! :) Kos dere masse:)

Thea sa...

God tur! Så heldig du er som kan reise tilbake dit igjen, er jo ikke lenge siden du var der =)

Håper på fine innlegg underveis/i etterkant denne turen også. Er så herlig å hente masse NY-inspo til egen tur en gang i fremtiden!

mini sa...

världens bästa stad! ha det allra bäst, jag åker också (tillbaka) dit i sommar! mini

Cecilies Lykke sa...

Du tuller. Jeg vil og! Oh hello NY. Kos deg masse Lise! Klemmer fra Cecilie