27.04.2012

DEN FREDAGSFØLELSEN


I dag er vi typisk norsk med fredagstaco og gullrekke. Likevel merkes det at frk. Fjellby har vært i det store utland: Cannabisduften sprer seg nemlig i leiligheten, og det er ikke akkurat hverdagskost. Fredagsroen senker seg som aldri før! Neida. Joda.

Det er selvsagt ikke ordentlig saker oppi. De satser bare på et veldig hippie produktnavn, tydeligvis. Jeg synes det lukter litt sånn pepper/musk av det nye duftlyset, men det er mulig det er slik cannabis lukter? Jeg vet heldigvis ikke. Uansett klarer jeg sjelden å gå tomhendt ut av små spesielle nisjebutikker. Malin + Goetz intet unntak.


(PS: Dette ble mitt førstre bilde med min nye linse fra canon: 50 mm f.1.4. Uvant, men liker at det fokuserer så fint)

//My new "cannabis" candle from Malin + Goetz.

2 kommentarer:

Hvite tulipaner sa...

Grattis med både ny linse og nytt luktelys;)
Her har vi akkurat spist hjemmelaget sushi og drukket en god chardonnay, og nå blir det espresso og bringebærpai til dessert. Fredager er gode:)

Jeanette Lunde sa...

Tusen takk for stemme :)) NY ser fantastisk ut. Har det ennå tilgode! God velduftende lørdagskveld til deg!
smil fra Jeanette