02.04.2012

behind the fjellby scenes


I dag har jeg og fjølene vært på Byåsen-tur. Vi har kjørt oss fast i djupsnøen, spist boller og fått god espresso i en mini pantone-kopp. Også har vi blitt fotografert. Ikke jeg, bare fjølene. Trebrettene er nokså fotogene, men de er selvsagt mye finere i virkeligheten. Skulle ønske dere kunne få ta og føle på dem (ulempen med nettbutikk vs. fysisk butikk), og ikke minst se prosessen fra råmateriale til ferdig fjøl. Ingenting er som kraftig robust treverk, og med en fin puss, ny fasong og litt magi: Vips så har man en særegen kjøkkenfjøl. Håndlaget sådan.


PS: Selvskryt er velskryt. (Stort sett).




//Today, me and the fjellby cutting boards went to a photoshoot. So nice to have a friend with a perfect black wall . Fun fun fun!


10 kommentarer:

Hvite tulipaner sa...

Se der ja, fotografen E i dyp konsentrasjon;)
Haha, må si jeg er ganske så stolt av innsatsen min i "bilberginga" ja:) Kommer langt med en spade og strøsand i hvert fall!
Fine fine Fjellby-fjøler, jeg får aldri nok!!

Mitt lille hjem sa...

Vi holder på med nytt kjøkken,
og fjølene står på ønskelisten..

Må snart innom nettbutikken ;)

God påske til deg!

Klem
Christine

Mari sa...

De er så fine så fine, ønsker meg fjell og by fjølene :)
Da vi finner oss hus blir det fjøler på oss også :)

Riktig god påske!
klem Mari

Har en drøm... sa...

De er så fine!!
Og dette blir nok fine bilder, Edina er knallflink ♥

Ha en fin fin påskekveld:)

mom house fashion ohmy sa...

nydelige fjøler, elsker tre. de blir finere for hhver gang man bruker dem.

det er foresten viktig å skryte av seg selv, så du er flink!

kisses sigrid
http://momhousefashionohmy.blogspot.com/

Helene og Henriette sa...

kjempe fine er dei, tror nok nettbutikken får eit besøk snart.
Er såååååå fornøyd med klokka :)

henriette

Will @ Bright.Bazaar sa...

SO fun to see behind the scenes!

Interiør drops sa...

De er kjempefine!!

Tror den har passet fint inn
på kjøkkenet her når det blir
pusset opp.. For nå ser kjøkkenet
vårt helt grusomt ut... BLæh!

God påske, frøken!

Klem

Svenja sa...

cool :)
and by the way: AMAZING wall color...
have a nice day, svenja

Cherry Blossom Girl sa...

sååå fine! nå ønsker jeg meg jo ALLE :)
hadde vært gøy med en fra-råmateriale-til-ferdig-fjøl
bildereportasje forresten :)

god påske tuppa!