01.03.2012

torsdagsfint



Som jeg nevnte tidligere i uka på fjellbys facebookside, ble jeg veldig fascinert av artikkelen bak forsidebildet til ELLE decoration #2 2012. Alle bildene ga meg noe, det samme med teksten. Hjemmet tilhører keramikkdesigneren Silje Aune Eriksen, Trine Thorsen har tatt bildene og Kirsten Visdal  har stylet saken. Inspirasjon på sitt beste med andre ord.


(takk til cherry blossom som gjorde meg obs på bloggen this is)


//The home of a norwegian ceramic designer featured in elle decoration this month - gorgeous!

9 kommentarer:

Claire Donovan sa...

such a beautiful home!

Cherry Blossom Girl sa...

smiiile*

Anonym sa...

Må innrømme at jeg syntes akkurat det var utrolig kjedelig. Håper på bedre cover next time!

katrine

an act of style. sa...

Kult! Likte de poppende fargedetaljene hun har innimellom. Linket tilbake til dette innlegget på bloggen min under "Decor details: torsdagsfint": http://actofstyle.com/2012/03/01/thursday-bliss/

Martina blog sa...

Hey, I love the nordic sophistication of your blog! I would like to suggest you to improve your light deco, with Delightfull: www.delightfull.ey enjoy ;)

Martina blog sa...

www.delightfull.eu, my mistake :o)

rum för två sa...

fantastiskt hem! kram

f j e l l b y ▲ sa...

Fint hjem og fin tidsriktig (fargenessig) forside synes no jeg. Men hver sin smak! :)



L

Pella sa...

Love it!