19.03.2012

tilbaks



Tjena! Jeg er tilbake fra Stockholm. Ble litt nytt til kjøkkenhylla. Selvsagt. Ellers var byen tipptopptommelopp! Vil tilbake med en gang jeg.


Skål i teak, selected by john dick (Illums) / Robust tekopp som Fjellbymannen kaller 'Flintstone-koppen', Agneta Livijn Stockholm (R.O.O.M) / Java sjokolade, Chocolat Factory (Moderna Museet) / Fat fra marimekko (Illums)



//Hi there! I'm back from beautiful Stockholm with some new stuff for my kitchen shelf (of course). Really loved the city - defintiely going back.

8 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Fiiine ting:)
Stockholm er en KULI by ja!!

ha en fin fin kveld ♥

InnsidenUt sa...

Gratulerer med mange nye flotte ting, helt enig, Stockholm er en fantastisk by å shoppe i:) Klem fra Agnete

Henriette sa...

Mmmm sjokkis! Så deilig ut. Du, Lise, kan jeg spørre deg om hvor dere finner/får tak i drivved? Skal bare lage en liten ting, og trenger en plank, men det er gudhjelpemeg ikke å oppdrive hverken på finn.no eller på google... Ideas?

Henriette :)

Mari sa...

Herlige ting, ønsker meg alt :p
Drømmer meg tilbake til stockholm jeg også, utrolig koselig by :)
Var dere innom Lotta Agaton shop da dere var i Stockholm da? den skal være så bra.

Riktig god tirsdag!
Klem Mari

Lamb411 sa...

Lucky you! I love new shelf items. Is that a Marimekko plate I see with all the dots? I can't wait to visit the city myself.

f j e l l b y ▲ sa...

Henriette: hei! Hyllene mine er ikke av drivved, men av gamle låveplanker. De finner vi i hjembygda vår. Samme som vi bruker i knaggrekkene på fjellbyshop.no:)


Mari: Lottas shop er åpen bare torsdager, så det hadde blitt så stress å rekke det. Får ta det neste gang;)

Lamb: yes, the dotty plate is from marimekko:):)

kat @ dot dot dash sa...

love the ceramic milk carton! not sure if it's new or old, but love it!
x kat

m. sa...

I am envious of this gallery! excellent things! I wish you a very nice day and spring!