29.03.2012

little drummer girl


Fineste tretrauget og lysegule sjokoladeegg har fått plass på spisebordet. Hvit sjokolade er smeltet ned i denne isbitformen. Nå tar jeg meg en skarp'en fra kaffemaskina mens jeg venter på dagens intervalløkt. Også spiller jeg på luft-trommer mens Laleh synger høyt i bakgrunnen. Hva går det av meg? Jo, påskeferie!!!


//I'm so glad that easter is around the corner! Right now I'm expressing my happiness walking around in my apartment playing air drums to loud music, cleaning and melting chocolate into a ice cube tray. Oh, happy day!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra for påskeferie! Digga traue dett! :)

- Charlotte

Interiør drops sa...

Herlig herlig med påskeferie! :)
Jeg må vente litt til.. Jobbe til onsdag, etter jobb da er det også min tur :D

Kose deg masse!

Mange klemmer fra meg til deg!
:)

Har en drøm... sa...

Det er sååå deilig med feriefølelse, den er magisk, rett og slett:)
KOS deg ♥

rum för två sa...

yey! happy days :)smart idé med is formen, kram

Banebakken sa...

Wohooo! Påskeferie!!!
Gjett om det betyr beina høyt,
masse godis og KOS.
Utrolig kul treskål,
og hvor får man tak i de koppene?
Dritkule
: )

GOD påsk!

f j e l l b y ▲ sa...

:)

Pantone du tenker på? De finnes litt over alt, bla. På interia her i trondheim. Ellers illums, designtorget etc :)

Regine sa...

Glad påsk her i huset også!;)

Utrolig inspirerende bilder og blogg du har!;))

Ha en fin påske!

klem Regine

Fargebarn/Husbygger i Klepp sa...

Nydelige bilder og ting. HA en riktig så fin påskeferie!