09.03.2012

bon weekend!

via

cute & funny

14 kommentarer:

Pernille Ulrikke sa...

Så søtt og morsomt..

KROnPRINSESSENE sa...

H E R L I G ;)
God helg til deg...
Klem May Helen

Mimii sa...

hahahaha love it !

Kjersti sa...

Hihi søteste jeg har sett! God helg :)

rum för två sa...

så söta ;) fin helg till dig! kram

Nina sa...

De så klare ut for helg :)
Lure på en ting, vet at du har en apple 'padde', og du tar mye bilder. Hvor stor harddisk har du på din padde?
Skal kjøpe min første padde og er så usikker på om jeg skal gå for 32 eller 64, elle melle :)
Ha en flott helg!

sorgenfrigate sa...

oi, beklager, her gjorde jeg kanskje noe ulurt/urutt, vet ikke hva som skjedde, men god helg :)

f j e l l b y ▲ sa...

Hei Nina. Vi kjøpte i New York - 16 GB. Det var den billigste og minste. Bruker den stort sett til nettsurfing,men har også en del bilder på den. Så for oss er det meeer en nok kapasitet. Men det spørs selvsagt på bruken:/

L

Nina sa...

Hei Lise. Takk for svar :)
Da blir det nok ikke 64gb nei, tenker jeg kommer til å bruke den til samme bruk som deg :)
Har du forresten hatt noen problemer med usa versjonen?(strøm e.l.) Får høre så mye om at det er 'skummelt' å kjøpe i usa pga av garanti og slikt. Men med foreldre som skal dit i slutten av måneden, så fristes det med en billiger pris :)

f j e l l b y ▲ sa...

Må bare kjøpe en norsk ledning (eller ha adapter). Jeg bruker bare iphone-laderen min. INGEN problem med usa-versjonen, man velger norsk tastatur på innstillingene...

Miranda sa...

OH MY GOD! How cute are these little creatures..!!!
They look like a kids shabby cuddly toy hihi!

kat @ dot dot dash sa...

these little guys are too adorable!! and hilarious all at once!
hope you had a lovely weekend :)
x kat

Cherry Blossom Girl sa...

haha, sååå søte :)

Hildas hem - Sofia sa...

Haha, vilka underbara getter! Man blir glad av att se dem :)