01.02.2012

dilla

Etter at jeg så den lyse skinnputa på forsiden av est magazine, får jeg den ikke ut av hodet. Så fantastisk fin! (Materialmiksen er også til å rope hurra for - god styling). Uansett: Er det noen som vet hvor den er i fra? Vet ByNord har noe lignende i lammeskinn, men tror ikke det er den. Kan kanskje sy selv også. Da søker jeg i såfall mykt matt skinn i champagne-farge. Hjelp?

Est magazine er forresten et gratismagasin med dyktige samarbeidspartnere. Denne gangen satser de på nordisk inspirasjon. Se hele magasinet HER.
//Have a crush on the leather pillow in this picture from est. Don't know where it is from. Any ideas?

est mag #4


 

11 kommentarer:

Ella sa...

Mange herlige inspirasjonsbilder :)
Ha en fin fin dag, klem fra Ella

ingeborg sa...

Kanskje det er mulighet for å kjøpe skinn fra en møbeltapetserer, eller fra en møbelfabrikk? Har ikke prøvd selv.
Har selv et prosjekt om å sy om en gammel skinnjakke til en pute. Har kjøpt nål og tråd, må bare finne inspirasjonen.
Lykke til.

Agneta sa...

jeg kjøper skinn i Lillestrøm. Butikken heter Jørn Jensen. De har hjemmeside; http://www.jjensen.no/ Det er vel muligens semsket skinn du trenger? De er kjempesøte og hjelpsomme, dersom du ikke kan komme i butikken hjelper de dig sikkert over mail eller telefon. Jeg har kun kjøpt restebiter da jeg lager små ting. Men jeg mener det var mye bedre priser der enn jeg har sett andre steder. Lykke til!

f j e l l b y ▲ sa...

Takk takk for tips! Skal sjekke litt rundt i trondheim først... Tenker glatt, ikke semsket. Men må være litt matt/slitt på en måte, ikke høyglans:):)

L

elinmooi sa...

Heisann Lise.
Superfin blogg du har. Når det gjelder den puta ville jeg nok satset på kalveskinn. Det er det som ofte blir brukt sånn:) mener det er noe som heter skinnlåven /lærlåven eller noe sånt også. De har nettbutikk vet jeg hvertfall. :):) fikk inspirasjon jeg også nå;)
Lykke til:)

design elements sa...

the second image is so me. lovely selection!

re:signert sa...

Så kult blogg!! Stilig stilig. Takk for kommentar og deltagelse. Veldig hyggelig. Beklager men det ble ikke premie på deg denne gangen. Men flere kommer. Igjen stilig blogg du har!! ;Mvh Signe

expojippi sa...

Å, så herlig den var!! En sånn skulle man ha hatt! Selv har jeg gått hen og forelsket meg i noen sorte skinnputer som de selger hos Hviit.

Håper du finner puta, eller får sydd en selv!

Onsdagsgode tanker til deg.
Ane

rum för två sa...

åh vad snyggt, tack för tipset om est :) kram

KonfettiForm sa...

Du inspirerer og har i dag fått en award! Klem, L.

Lene sa...

Åh. Dette vil jeg gjerne herme. Om du ikke har noe imot det, legg gjerne ut tips om hvor du fikk tak i skinn og hvilket du brukte! :)