24.02.2012

GIVE AWAY (vinneren er trukket)


Vinn en kokko klokke fra Fjellby Shop! Skriv en kommentar under dette innlegget, og du er med i trekningen 29. februar. Følg også Fjellby på facebook for (nokså trivielle, men koselige) linker, ordtak, hverdagsbilder og oppdateringer i fjellbystil.


Tvi tvi!



Slik ser forresten klokken ut bak med praktisk opphengsbeslag samt en liten logo ned til høyre:

Klokken kommer i fargene hvit, svart og hvitkalket gråbrun. Vinneren velger farge, og om han/hun vil ha tall inngravert. Mål på klokka er ca. h: 26cm b: 15cm d: 11cm.




//A small give away from Fjellby Shop. Join by leaving a nice comment under this post. Feel free to join my page HERE too.

195 kommentarer:

deasogmia sa...

jeg vil veldig gjerne vinne denne klokken! den er så utrolig stilig!

Lisette sa...

Åhhh den må bli min, likte den kjempe godt!

Britt Irene sa...

YES i`m in:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Me want☺

Klem M♥

Synne Lange sa...

jeg er med!! den var stilig altså :-D

Cherry Blossom Girl sa...

Åh, fiiine koko klokken!
Vil veldig gjerne være med i trekningen.
God helg til deg! Klem :)

Supersnuppa sa...

Å JA!
Jeg vil veldig veldig veldig gjerne vinne denne klokka! Hadde passet perfekt i stua mi!

Tvi tvi og klemklem!

ingeborg sa...

Å så fiiiin!! For en flott gave!

Ha en fin dag.

Mvh,
Ingeborg :-)

Banebakken sa...

Ooh, denne vil jeg være med på!
Flott klokke : ) Tar vinnerloddet jeg, takk.

Klem!

Renates hjørne sa...

Å denne vil jeg være med på :))

Ønsker deg en nydelig helg!

Klem fra Renate

dryss - madam Torvestad sa...

Så fin den er! Jeg er med!

Fiiin fredagskveld til deg!

Anne Gøril sa...

Oi, den likte jeg altså! Utrolig stillig klokke:-) *krysserfingreneformeg*

Nennes sa...

ENJOY THE LITTLE THINGS IN LIFE BECAUSE ONE DAY YOU WILL LOOK BACK AND REALIZE THEY WERE THE BIG THINGS!

Glede sa...

WOW! Denne vil jeg veldig gjerne vinne! Utrolig fin, og den fargen var helt skjønn! Krysser fingre og tær.

Lone sa...

Jeg vil veldig gjerne vinne denne nydelige klokka :) Dere er flinke! :D

Anonym sa...

Jeg er gjerne med på den. :-)

Eva G.

Marit sa...

Oioi! Hadde tenkt e skull prøve å årne ei klokke på en gammel materialbit hemafrå, men den her e jo så my finar så da vil e gjennje vinne den altså! ;)

Dronninghuset sa...

SÅ SUPERFESTLIG KLOKKE.
HERLIG MED NY VRI. DEN VILLE JEG GJERNE HATT JA....
;-))
HA EN FLOTT HELG,

KLEM TOVE

HusmorDronninga sa...

Dååån... Så utrulig fin!
Du e bare råflink altså :)
Tippe det blir ein ny hit i nettbutikken!

Klem fra
Kjersti

Anonym sa...

E vil veldig gjerne vør me Lise! Finfin klokke! :)

Siri H.

Hilde sa...

Gjett om jeg vil vinne klokken!!!!
SÅÅÅÅ fin!

Herlig helg til deg!
Klem fra Hilde

Lina sa...

Råååååkul! ♥ Eg er sjølvsagt med! :D så snill du er som deler ut! :)

Regnmaker sa...

Hei Lise :) Utrulig fin klokke, som eg gjerne vil bli den heldige eigar av! Hils fjellbymannen også, han fortjener også litt skryt :)

mvh. Eva K

Marianne Emine sa...

Kjempeflott klokke :) Hiver meg med i trekningen jeg :)

Ha en fin helg

Mari sa...

Denne klokken er så utrolig fin, og selvfølgelig vil jeg vinne en :) Liker spesielt godt den sorte.
Utrolig snilt av deg å dele ut en så flott klokke :)
Jeg krysser fingrene :)

Riktig god helg!
klem Mari

nr14 sa...

Artig og fin så blir mer enn gjerne med på trekning:)

Amalie sa...

Jeg vil gjerne vinne denne søte klokken!

Lill Therese sa...

Ja, vinner gjerne en slik!!! :) Dere lager så mye kult! God helg! //Lill Therese

Siv A. Kværnes sa...

E og vil vinne :D Gjær det sikkert itj, men stille i konkurransen fordi! ;)

Guro sa...

Jeg vil å vinne finfin klokke!! :)

Trine sa...

Førr ei utruli tøff klokke! DEN vil æ gjerne vinne ♥
Krysse fingran :D

Klæm Trine
PS: GOD HELG!

SiEmMa sa...

Oioioi! Jeg er med!
Den er jo virkelig en fryd for øyet:)
Hadde slettes ikke vært feil med en slik pryd på veggen!
*krysser alt som krysses kan*

Liker stilen din og produktene deres;)

Ha ei fifin helg!

Anonym sa...

Kjempefin!
Vil gjerne være med på trekning:-)
Syns fjellby har utrolig flotte ting!
Nina
nina.tangstad@gmail.com

Tiriltungen sa...

Æ e med :) Passe perfækt på stua mi!!!
God helg!

s h i n e d e s i g n sa...

Dere lager så kule ting! Den sorte kokko klokka...I love it! Krysser fingre og tær :-)

Husfrue Hildegunn sa...

Kule klokka passe bra oppi Djupdalen, tru du itj d?

Tvi-tvi!

Og god helg:)

Valua Kuvasa sa...

So lovely! Do you send it to Finland?:)

Heidi sa...

Fiiin!

Anonym sa...

Jeg blir veldig, veldig gjerne med!! Hilsen Paulien (paulien_van_hoogen at hotmail.com)

Sofie med S sa...

Lekker klokke som jeg tror kunne passet fint her;-)

Hilsen Sofie

Susanne sa...

DEN var kul!!!
Jeg melder meg helt klart på trekningen :-)
*håpe-håpe-håpe*
-Susanne-

Anonym sa...

FinFin Fjellby kokko klokke :))
Eg krysse fingrar og tær :))

Mvh Studenten Siri

Interiør drops sa...

OMG!!

Jeg er med og krysser fingrene
for den hvite!!! :)

STOR KLEM!!!
:)

Nordlys sa...

Jeg ønsker meg sååååå en slik, og krysser fingre og tær!!!!! :)
God helg til deg!
Klem fra Carina

AnneKat sa...

Æ digge dæ;-)

TreToEn sa...

Superfin klokken :)
Jeg er med :)

Klem Linnea

Høytrykk sa...

Veldig fin klokke, så jeg blir gjerne med på trekning!

Karen S sa...

Kjempefin klokke! Om jeg ikke vinner må jeg nok kjøpe meg ei uansett :)

Karen

Tanya sa...

Denne grå klokken er bare såå fantastisk! :) har nok en plass å henge den på her hjemme..

henriette sa...

Kryser fingrene. Herlig klokke :)

Anonym sa...

kjempefin,så -- ja takk!:) -triny-

Susanne /Hus på Rophus sa...

Den er så kul!!
Ønsker meg en sånn ja :-)

Anonym sa...

Hei Lise!
Vil veldig gjerne vør med i trekninga! Trøng ei stilig "kjøkenklokke":) den her vil passe perfekt!
God helg!

Hilde S.G.

Mrs. Monday sa...

Wow! Superfin!
Jeg krysser tær og fingre!

Laila sa...

Utrolig flott klokke, den ønsker jeg meg! Krysser fingre og tær for litt vinnerlykke :-)
God helg!
Laila
lai-ola@online.no

KROnPRINSESSENE sa...

SÅÅÅÅÅ fin!
Knaggrekke klarer jeg å lage (dog ikke like fin som dine), men klokke -det skal jeg ikke prøve meg på en gang ;)
Krysser fingrene for vinnerlykke.
Klem May Helen

my dream sa...

Å! så sinnsykt søt denne var!! Misunner allerede den som vinner denne herligheten!!! OJOJ!!

Krysser fingrene! :)

-Diana-

Pink lady sa...

Den vil jeg veldig veldig gjerne vinne!! Nydelige ting du lager!!

God helg til deg! ;)

vigdis* sa...

*herlig blogg du har! jeg blir gjerne med i trekningen! vigdis, www.jegerjonathan.blogspot.com

Heidi sa...

æ e med:) tvi tvi, krysse fingrene!

Maria G sa...

Kul og stilren klokke! Jeg vil være med:)

Hanna sa...

Kul klokke! Vi er med :)

AnneLajla sa...

Så klart vi ønsker oss dennne fiiine klokka!:) Den hadde gjort seg på kjøkkenet vårt! Tusen takk for en herlig inspirerende blogg Lise! Stor helgeklem

Rosa sa...

LYST PÅ!!!!!!!

Takk for masse inspirasjon, du fantastiske! :-)

Klemmer, Rosa

Katrine Helle sa...

Jeg er med :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Anonym sa...

Den hadde vært fin når man flytta fra vakre Bartebyen ned til Oslo. ;)

- Charlotte "Rossi"

-ln- sa...

Fineste klokka. Jeg er med! Liker på Facebook gjør jeg og :) Krysser fingrene.

Maria sa...

Åh vilken fin klocka!! Den vill jag gärna vinna
Mvh Maria

Linda - holder konkurranse sa...

Åå, så nydelig den var!! Jeg vil gjerne være med:) Liker siden på facebook:) lnda_nysveen@hotmail.com

Amaroso sa...

Jeg vil ha!!! Kjempestilig..

*ønskeønske*

Klem Charlotte

Lene sa...

Ja jeg vil ha en Fjellby-koko-klokke :) Lekker!

Klem Lene

Basteljenta sa...

Jeg blir med! Den må jeg ha!

Anonym sa...

Vil veldig gjerne være med!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Sabrina sa...

Kjempestilig klokke! Jeg er med i løpet :)

Anonym sa...

åå så fin!!:) trenger virkelig en ny klokke på kjøkkenet, håper eg er heldig!:)
mvh Janne
jannebabzen@hotmail.com

Tor Erik sa...

Stilig klokke! :oD Melder meg definitivt på!

Sinikka sa...

Yes count me in, please!!
What an wonderful giveaway :)

Greetings from Finland, Sinikka

Liv sa...

Superfin klokke. En sånn vil jeg gjerne vinne :)
Følger bloggen din og synes den er så inspirerende og nydelig. Keep up the good work

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Jatakk, send gjerne en hjem til meg!:-)

Og du, alt du gjør her inne er fantastisk inspirerende og du er flink med mixene - ikke stopp med de!:-)

Goodkveld, klem

Anonym sa...

Me like!
Mvh linda@fathi.no

Pernille Ulrikke sa...

Jeg ønsker veldig gjerne! :D


Klem fra Pernille Ulrikke

KREATIV-I-TET - Ann Merete sa...

Så stilig med give away og en såå fin premie! Ønsker seg! Jeg blir veldig gjerne med på trekning!

Klem AM :)

Mette sa...

Den vil jeg gjerne være med på trekningen av! :)

Anonym sa...

Jag är gärna med:)
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

N. sa...

Juste merveilleux !
Jeg håper å vinne for å gi til min far som har bursdag!
And just love your blog...

Anonym sa...

Love this blog.
Love this house.
Love to own it!
<3 Anne from Stockholm

myran sa...

Jeg vil gjerne vinne denne finne klokke!

Judith sa...

Ser artig ut - vil gjerne være med på denne!
Hilsen judith@mimer.no

Nina sa...

Denne står høyt på ønskelista mi :) Kjempe lekker er den. Tvi tvi for vinnerlykke! Ha en flott helg.
nina.sand@me.com

Har en drøm... sa...

Så utrolig FLOTT klokke!!
Masse fint i butikken:)
Jeg henger meg på og prøver lykken ♥

Thomas sa...

Funny! I was looking for a birds house last week to DIY into a clock house.

Saves me the work! :)

Bettum Villa sa...

Jeg er med! Nydelig klokke.
Klem Madelén

Fra huset i svingen sa...

Utrolig kul!
Jeg er definitivt med :-D

Klem Karianne

Anonym sa...

Flott klokke!

Wenche M Kåsa
Wmkasa@hotmail.com

Anonym sa...

Herlig =) Jeg er med!
inachristin@hotmail.com

Laila.lovseth sa...

Helig!! jeg viul veldig gjerne delta! Håper jeg vinner, krysser ALT!

Laila Løvseth
Laila.lovseth@hotmail.com

Anonym sa...

Finfin klokke! Jeg er med!

Marita
maritabyjo@hotmail.com

Anonym sa...

I love your blog !

Priscilla from France

lillpastill sa...

Jippi, jeg prøver lykken i håp og være den heldige!! :)

Fin fin helg videre

Klemmer og smil fra meg

A little bit of me sa...

Wow, for en vanvittig kjekk give-away!
Denne kunne jammen meg jeg tenke meg på det nye kjøkkenet vårt:)

Utrolig flott blogg du har også!

linnerud sa...

Jeg vil være med i trekningen :)
sorgenfri2#hotmail.com

Hvite tulipaner sa...

Jeg vil gjerne ha en svart kokko klokke:))

ke sa...

Fin klokke som absolutt kan få ett nytt hjem hos meg.
Håper på vinnerlykke!!

Martine K. Sørensen sa...

Hei! Denne klokken er fantastisk fin, og jeg vil veldig gjerne prøve lykken! :) Den hadde passet perfekt inn på hyllen i stuen. Ha en fin søndag!

Siw Aina sa...

Åh, selvsakt er jeg med. For en lekker klokke :)
ha en fin søndag.
Klem

Anonym sa...

Oi, ny give away! Prøve t att e :) Kokko-klokka e fin!

Ane Beate

Anonym sa...

Så koselig! Klart jeg har lyst på ei så flott klokke :)

Mvh Marianne LS

mlyngsand@hotmail.com

Anonym sa...

Fallegt! Hilsen fra Island :)

Silja

(silja.gylfadottir@gmail.com)

Vigdis sa...

Oh yes!! I'm in!! :D

LykkeLee♔ sa...

jett om eg e me!ein sånn svartein ville vært perfekt. de hadde også blitt mi første klokke. har kun håndledd klokke og vekkeklokke.
klem

Heidi (Vidunderleg) sa...

Ja, takk!! Denne var lekker! Den kan eg godt finne plass til i stova mi!

Regine sa...

Ja takk, denne klokken står på ønskelisten min, så om jeg hadde vunnet den hadde det vært fantastisk!!;))

Ha en fin søndag!;))

Anonym sa...

Den var superstilig, jeg er med!

stinek1@hotmil.com

Therese sa...

Hei.
Superfin blogg og klokke.
Denne klokken synes jeg lenge har vært så kul, men studentbudsjettet er ikke like kult, så da har det blitt med drømmen til nå;-)

Kjærester på tur sa...

Jajaja, jeg vil gjerne vinne den :)

Monica K sa...


╔════════ஜ۩۞۩ஜ════════╗
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKjempe tøff klokke.
Jeg vil gjerne være med
i trekningen om en slik.
Så jeg krysser fingrene
og håper og ønsker.
Stor varm hilsen fra
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷMonica KarinƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
canim_monica@hotmail.com
╚════════ஜ۩۞۩ஜ════════╝

Susie sa...

Saa fin :) Ja takk sier jeg om jeg er heldig nok :)

Tinè sa...

Utrolig fin premie, den var genial :)

Krysser fingrene og ønsker alle lykketil.
Mvh: kristine907@gmail.com

heges verden sa...

Kjempefin premie. Vil gjerne være med.
Hilsen Hege

Anonym sa...

Utrolig stilig klokke! Jeg vil gjerne være med i konkurransen om å vinne den:)
Mariann

StineB sa...

Olala, den klokka hadde je vørti lykkelig om je hadde blitt eier av! :)
Stine

Marits Hverdagsgleder sa...

Herlig klokke! Klart jeg er med! Kommer til å smile fra øre til øre om jeg er den heldige :)))
Klem

House of BO sa...

Heisann! =)
Ja, sjølvsagt vil eg vinne denne klokka!
Kjempeflott! =)

Hilsen Bente

Anonym sa...

Ja vi elsker :)
slenger meg med med to lodd !!

Mvh Christina
christinarennan@hotmail.com

Lise Slaattebræk sa...

veldig fin, og liker godt bloggen din!

Anonym sa...

Supertøff klokke.. blir gjerne med på denne trekningen:))

Hilde
hilols2@online.no

Karin Lindström sa...

Hej!

Jag följer din fina blogg men är dålig på att lämna kommentarer. Det är alltid något som man blir inspirerad och glad av hos dig!

Jag vill gärna vara med i utlottningen av den underbara klockan! Hoppas på tur ; )

Mvh

Karin

Charlotte Røvig-Morbech sa...

..et klikk og du er hekta.. det ble ihvertfall jeg etter å ha besøkt bloggen din første gang. Masse bra inspirasjon, stilen din er absolutt diggbar - og klokkene også, ønsler meg veldig en slik :-)

my white mess sa...

Vilken dröm!
Är jag gärna med i utlottningen!
Kram Malin

Bese sa...

Halleluja! Ja takk. :D

pikkuthti sa...

Such a Beautiful!

<3 pikkuthti

Merete sa...

Jeg har veldig lyst til å vinne en sånn fin klokke fra Fjellby!

Nostalgi i nr. 9 sa...

Så fin klokke, jeg blir gjerne med :-)

Elli sa...

What a cool give away! I'm definitely in, hopefully I'm the lucky one who gets this awesome clock!:)

-your reader from Finland

Helene og Henriette sa...

Kom gjerne og bli min.
Du skal få hedersplass :)

henriette

Camilla sa...

Wow, for en lekker klokke. Jeg vil gjerne være med i trekningen. :)

Elle Melle sa...

Jaaaa! Jeg blir veldig gjerne med på trekningen.

Anonym sa...

Unik sjanse til å vinne et godt stykke håndarbeid og design fra Fjellby. Jeg hiver meg selvfølgelig med i trekningen:)

Hilsen Vibeke
vibeke_voll@hotmail.com

Jannike Ramsvik sa...

Denne var helt nydelig. Har fulgt deg i kulissene en god stund nå, så jeg håper jeg kan vinne denne :)))

Anonym sa...

I'm in! I'm finnish and I used to know a bit swedish and it has been great to notice that I can understand your posts!

-juuli

Kristin sa...

JAAA, den er jo superfin! Jeg vil være med :-)

Marte sa...

Liker ! Jeg vil være med :)

cathrines hjerterom sa...

Vil veldig gjerne bli med i trekningen av den stilige klokken!

Anonym sa...

Vil gjerne vere med i trekningen... Liker veldig godt bloggen og det som du og snekkermannen lager og gjør med leiligheten deres. Har tidligere bestilt tavle som er i bruk hver dag:) Krysser fingrene for at denne fine klokken skal komme hjem til oss... tvitvi:)

Mvh. Åse.

Maria sa...

Ja tack! En sån fin klocka kan man inte säga nej till! Hade blivit otroligt glad om jag hade lyckats vinna den :)
Mvh Maria

Anonym sa...

Ei sånn klokke hadde rett og slett vært knall på veggen i den nye leiligheten min!! Krysser fingre før trekningen =)

Hilsen
Anne Cathrine
bunesa@hotmail.com

Anonym sa...

Mange som kan tenke seg den klokka!! Det kan jeg også. Så jeg melder med på konkurransen! Ville vært flott og hatt på veggen i kjellerstua vår! Elin

Fru Andersen sa...

Prøver lykken, krysser fingrene for å vinne denne flotte og morsomme klokken!

Camilla sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen! Hilsen Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

Miranda sa...

OH yes, I'm in! Love this birdhouse clock!!

Mari sa...

Want want want! :-D

Stine S sa...

Wiii! Jeg vil vinne klokke!

Bird sa...

Jøss så flott da!! Jeg vil gjerne bli med!!:)

Anonym sa...

Jeg drømmer også om denne!!


kine.andersen@gmail.com

Mari L. sa...

Kokko !! :) Krysser fingrene for at kokko klokka havner i stua mi ;)

Ida sa...

Jeg vil gjerne delta :)
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.no

Ole-Martin sa...

Kjempefin klokke!
Jeg deltar :)

Ole-Martin
olejen(ætt)live.no

Hägar sa...

Den er rålekkert. Vil ha, vil ha, vil ha ha ha

Byfrua sa...

Vil svært gjerne ha den klokka hengende hos meg - skikkelig fiin:)
Så tvi, tvi til meg!

Veronica

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er gjerne med! Kjempestilig!

Mathilde-edlihtaM sa...

Oioi! Jeg vil gjerne være med i trekningen av denne! Herlig klokke!

Valerie sa...

So lovely!

Anonym sa...

Hei på deg!

Denne klokken var virkelig noe nytt for meg. Ønsker å delta på trekningen.
Håper å vinne også, men det er veldig mange som deltar, så jeg får bare krysse alt jeg har!!!!!

Mvh. Guri Marie Kristoffersen

guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Beate M B sa...

Jeg vil veldig gjerne delta, for denne artige klokka hadde passet såå godt på kjøkkenet vårt. Har vært på leting etter ei litt annerledes klokke til kjøkkenveggen i et halvt år nå, men ingenting har passet helt. Denne falt virkelig i smak! :-)

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Elisabeth sa...

Jeg blir med i siste liten! :) Kjempetøff!

Charlotte sa...

Kan itj gå glipp tå muligheten te å vinne i Fjellby-klokke vettu :)

Martha sa...

Jeg vil bli med:)

Maja-Lisa sa...

Så utruuulig fin! Vinner gjerne den jeg! :)
Mvh,
Maja-Lisa
majaheino@yahoo.com

Anonym sa...

Kun godt tenkt me å vønni ei slik i:)


Lise Marie:)

Karina sa...

Å, så fiiiin! :) En sånn sier jeg absolutt ikke nei takk til!

Mita sa...

Hallo! :) Fast følger, og imponert over hva du og din kjære får til.

Om jeg vil vinne en klokke i ekte Fjellbystil!? JA TAKK! :D

jorun m sa...

Såklart me :) fin klokke! Flink e dåkk!

Anonym sa...

Jeg slenger meg på i siste liten, jeg som er så glad i fuglekasser :) Glad for at du skriver en så finfin blogg!

- Tordis

Line sa...

Hei! Vil gjerne bli en stolt eier av denne klokken!:)
Ha en fin dag!

Ingrid sa...

Superfin klokke! Krysser alt jeg har:)

Randi sa...

Jeg vil veldig gjerne vinne denne flotte klokken!
Oppdaget bloggen din just idag, veldig inspirerende du :)

Hilde - Feien og Fjong sa...

Halla palle - det var godt du kom med ein påminnelse. Har heilt gløymt å melde meg på. Denne VIL eg vinna ;-) Kryssar fingrar og tær og det som kryssas kan.

Elisabeth sa...

Herlighet, denne vil jeg jo ikke
gå glipp av!
I´m in : )

Fin lillelørdag til deg!
KLEM

Fine Friminutt sa...

Så fiiin! Kaster meg på i siste liten og håper på vinnerlykke:-)

Merete sa...

Wow, så utrolig flott og dekorativ!!!
Elsker bloggen din og synes du er utrolig kreativ!!!

Gleder meg til flere besøk her inne hos deg :)

Klem, Merete

LOL sa...

kjempe stillig! den vil jeg ha

Carsten sa...

Den ser veldig fin ut. Ja takk, da blir jeg med!

Britt Kristin sa...

Jeg er med og krysser fingrene
for den hvite!!! :)

Ta en tur innom min blogg for Giveaway,håper du kommer innom..

Ha en fin dag videre..

Britt Kristin

IdaMarie sa...

Jatakk:):) Snygg!

Bodil M sa...

Sign me up :-)

Anonym sa...

don´t want...
or do want?
yeah, let´s buy a bird, it´ll fit...

Tante Nina sa...

ønsker den fine klokka,litt inhabil kanskje =)))

Magnhild AH sa...

Ej slenger mej på ! Flott klokke :) Den hadde vært fin på vårt nye kjøkken ja !

Jin Iren sa...

Prøver lykken!

Anonym sa...

Me me meeeeeeee! :)) :)) ønskes!!!!

Mariell sa...

Heia meg heia meg!! :)

Anette M sa...

Jeg vil være med! Ser den for meg på soverommet med boka jeg leser, liggende på toppen av fuglekassa :) multifunksjonell klokke!

Ps. Suuperfornøyd med adventskalenderen fra dere ;)

Anonym sa...

Hei! Helt siden jeg ble kjent med din bloggside på høsten, har du gitt meg masse inspirasjon til mitt interiør. Jeg følger deg hver dag og gleder med hver gang til å lese bloggen din. Klokka er flott og vil passe godt til oss :) jeg gleder meg til å følge deg videre.
Klem fra Tove

Anonym sa...

Hei! Helt siden jeg ble kjent med din bloggside på høsten, har du gitt meg masse inspirasjon til mitt interiør. Jeg følger deg hver dag og gleder med hver gang til å lese bloggen din. Klokka er flott og vil passe godt til oss :) jeg gleder meg til å følge deg videre.
Klem fra Tove

elinmooi sa...

Takk for en superfin blogg. Følger med nesten hver dag:) vil veldig gjerne være med i trekningen:):) krysskrysskryss:):):)