06.02.2012

FUN


Fun som i morosamt (ikke som i saft). Huff, skulle egentlig slutte med disse engelske overskriftene fra nyttår. Vi har jo nok norske ord å ta av. Må bare innse at det ikke gikk så bra. Kanskje fordi prosjekt slutte-med-pepsi-max har tatt all nyttårsløftetida mi? Og nå: én måned uten gifta. Kort applaus?

Nok om det... Synes tingene over var så gøyale. Ved nærmere ettertanke kunne playful kunne også vært en dekkende overskrift. Skjerpings!

Skåla med Det Sorte Får var så "fjellbyaktig" at den måtte klikkes hjem fra Nederland. Lekende lett!


//Some fun & playful items I like today.


1. 2. 3. 4. 5. 6

3 kommentarer:

Pink lady sa...

Hurra for deg og ditt vel fullførte nyttårsforsett!

Kul skål! Så den ett eller annet sted, må den virkelig bestilles fra Nederland? Kjedelig..

Klem til deg

f j e l l b y ▲ sa...

Heisann! Hvor har du sett den mon tro? Jeg tipser gjerne mine lesere om norske forhandlere om du vet av noen?

Jeg bare måtte ha den da jeg så den på en nederlandsk webshop, og lette ikke andre steder. Kan ikke huske å ha sett den på norske butikker:/

Må ha det, bare må ha det! Hehe. Noen ganger får jeg bare sånne innfall. En research hadde kanskje vært på sin plass, men pytt sann:)


Klem L

VillaPinoPila sa...

Utrolig søt skål!
Super blogg du har forresten, den leses titt og ofte :-)

Klem Elin :-)