24.02.2012

fredagsmix


Jepp, det kommer mer og mer: blekrosa, lakserosa, skittenbrun, korall, pastellgul og aprikos. Retro, men samtidig moderne. Jeg tenkte først "usj", men sammen med rustikk tre og koksgrått er jeg mer på "nja".

Hva tenker du om denne fargeskalaen?

Håper du får en fin fredag!
//Pale pink and yellow shades - so up and coming. Hot or not?


1. Pute, Hay. 2. Krakk, Hill Street. 3. Aesop, Artilleriet. 4. Areaware sparegris, Bolina. 5. iPad portfolio, Mjölk. 6. Skjærefjøli teak, Le Souk. 7. Pute, Ferm Living. 8. Bokser, When Objects Work. 9. Hylle, Ferm Living.

6 kommentarer:

Myke minutter sa...

Tommelen opp for rustikt tre og koksgrått. Elsker blekrosa og støvrosa! Korall, aprikos og lakserosa: Not so much. Ha en fabelaktig fredag og herlig helg :) Klemmer

KREATIV-I-TET - Ann Merete sa...

Jeg er litt "nja" selc, men sånne ting må ofte vokse litt på meg. Liker nok best den blekrosa :) God fredag til deg!

Will @ Bright.Bazaar sa...

I love Ferm Living. Bought a tea towel by them in Amsterdam last weekend!

Nennes sa...

lekkert :)

TreToEn sa...

Jeg har falt pladask for denne rosafargen, total hjertebank :)

seventeendoors sa...

I love it!!
Ha en fin helg!
Ulrika