08.01.2012

Tendens: Neon


Lysende bokstaver på veggen er HOT om dagen. Tror jeg. Snappet opp tendensen på flere butikker i Paris, og nå i de nyeste interiørmagasinene. Seletti, en italiensk favoritt, tar trenden på alvor med en serie med neonbokstaver (neon art collection). Hva synes dere? Jeg vet ikke helt om jeg er med på denne.


//Neon art, a new trend? I saw a lot of neon letters in the shops in Paris. Seletti seem to believe in this trend with their neon art collection. What do you think? Hot or not? I'm a bit sceptical.

4 kommentarer:

nullfiresyvni sa...

Jeg syns neon-skil er skikkelig kult. Kunne tenkt meg ett på kjøkkenet...og kanksje soverommet?

Kirsti

Allis i eventyrland sa...

Jeg syns det er kjempekult! :)

Hvite tulipaner sa...

Hmmm, jeg er litt skeptisk, kommer kanskje an på interiøret ellers:)

Pernille Ulrikke sa...

jeg er helt med. Hadde vært ett tøft innslag på barnerommet.. Noen subway-ish hadde hadde ikke vært å forakte på kjøkkenet ;-)