12.01.2012

Paris vs. New York

via parisvsnyc


Har vært stor fan av disse tegningene lenge, men de er selvsagt enda mer slående nå som jeg har opplevd begge byene på kloss hold. I Paris måtte jeg kjøpe hele boka på et lite "librarie" jeg kom over. Boka er full av illustrasjoner og morsomme sammenlikninger. (På denne bokhandelen tok jeg forresten feil av Coop-kort og Visa-kort. Noe som forstyrret systemet på butikken og satte i gang den seansen. Vi snakker alle ledninger ut, gammel mann som mumlet sinte franske fraser, lang kø og blikk. Men boka ble med hjem. Disse turistene altså!).


Så, hvilken by vinner konkurransen? Jeg klarer ikke å velge.
Gjør du?

4 kommentarer:

Duse Pasteller sa...

Så herlig! To byer jeg enda ikke har besøkt, men som ligger høyt på ønskelista:)
Janni

Martha sa...

NY vet jeg at jeg elsker ,har vært der mange ganger..Paris besøker jeg for første gang i Mai..så det blir spennedes !! Tror jeg kommer til å stortrives..ser fantastisk ut..og til høsten bir det ny jentetur til NY !!
Masse å glede seg til..
Klem!!

Mitt lille hjem sa...

Hei

Er sååå glad for å ha oppdaget bloggen din!
Masse inspirasjon og flotte bilder!

Legger deg til i blogglisten min,
og gleder meg til å følge deg videre :)

Likte godt 'logoen' din :)

God helg til deg!


Klem
Christine

Sister Golden Air sa...

Supervanskelig valg, men jeg tror jeg velger Paris:)