19.01.2012

NEW YORK




Kartet over Manhattan har endelig fått ramme. Plasseringen, som jeg trodde jeg hadde klar, må revurderes. Den ble megastor og må nok henges på veggen. Vet bare ikke hvor ennå. Nå ønsker jeg meg selvsagt den lille varianten med kart over Paris til å ha på denne IKEA-reolen. Fjellby er hekta på kart! (begge to faktisk). Noen som vet om noen norske forhandlere av kartene til David Ehrenstråhle?

(Ramme laget av lister og "glass" fra en ikea-ramme)


//Love my guide to Manhattan. Now I need a map over Paris as well. Add to wishlist!

11 kommentarer:

Nina sa...

Jeg sendte mail til han som har laget de, David, og han sa at de foreløbig bare blir solgt i Sverige. Jeg kjøpte mine hos Artilleriet.

Mari sa...

Det ble utrolig fint selvom det er stort. Tror det hadde gjort seg på en vegg og en litt mindre på hyllen som du sier. Elsker forresten den kalenderen der, er den fra Hay, tror jeg har sett en sånn på Hay i Oslo. Herlig.
Har du noen tips til interiørbutikker, liker samme stilen som deg :P

ha en fin torsdag!
klem Mari

Ninas hjem ♥ Super Lille sa...

Ikke alltid like lett å finne ut hvor ting skal henge/stå. Jeg flytter ofte på ting før jeg til slutt finner det rette stedet :)


Ha en fortsatt fin dag =)

Julie sa...

Åh, den var råkul! Herlig blogg og flott nettbutikk - jeg måtte selvfølgelig bare kjøpe noen småting..:)

Pernille Ulrikke sa...

Jeg har bestilt fra artilleriet, men har sendt de til posterestante så vi slipper tollen.. Tror ikke de er å få tak i i norge...

nullfiresyvni sa...

Syns det ble knallfint (og at det passet der selv om det er stort). Vi er også veldig glad i kart og nå har jeg også fått øynene opp for David Ehrenstråhle :)

Kirsti

rum för två sa...

Vad fint det blev! ser att du har den fina kalendern också :) hade du den innan eller köpte du den också på linnman? kram

Matilda sa...

Hej,

Jag har letat länge efter en ram till min tavla men hittar ingen till lämpligt pris. Ser att det står att denna är från Ikea men har ni tagit sönder en vanlig ram eller var hitta du en med rätt mått??

Är verkligen tacksam om du kan svara för letar desperat efter rätt mått.

Med vänlig hälsning,
Matilda

Ida sa...

Hei
Jeg har lett lenge etter en evighetskalender lik den du har stående på hylla. Hvor har du kjøpt den ?

Er forresten veldig glad i bloggen din! Er innom daglig.

Villa H sa...

Jeg har samme kalender og jeg kjøpte hvertfall min på The Lollipop Shoppe (nettbutikk). :)

Anonym sa...

New York bildet er utsolgt over alt, men jeg har heldigvis fått tak i 2012 Paris :)

/Lena