05.01.2012

mugtail morning


Skrev om Mugtail første gang 9. september 2011 og er bittelitt stolt over at jeg klarte å unngå å bestille meg vidunderkruser før vi kom til Paris. Det var målet. Landet på "mugtail lapin" på grunn haledusken. En vaniljemakron fra Laduree er heller ikke feil til frokost. Eller jo, litt feil (særlig i januar), men jeg tok bare én. Lover.

Flere av mine Paris-funn kommer på rekke og rad fremover. Paris, Paris, Paris... Håper dere tåler litt mer av den sorten. Har så mye inspirasjon å tømme meg for, men det går forhåpentligvis over. Snart.

Ha en fin dag!


//Mugtail from Fleux in Paris. Cuteness overload. And of course a macaron from the legendary Laduree. I'm sorry about all the Paris-talk - I just have so much inspiration I need to get rid of.

6 kommentarer:

NIB sa...

Ååå, håper vi får se Parisinspirasjon fra deg i utfordringen også:)
Håper, håper!

Laduree er FANTASTISK!

:) AH

Krusedull sa...

Å, jaaaa!!! Tåler mye mer av den sorten!!! Og alt du blogger om! Blir så glad hver gang "Fjellby" popper opp med nytt innlegg på blogrollen min.

TAKK for masse inspirasjon og tips til Paris (og New York - som vi ant. skal til i år) !

Fabrikken sa...

Veldig stilige kopper det der....og jeg også er veldig glad i paris ;)

Fin kveld

klem

Bird sa...

Paris så fantastisk ut! Takk for reiseinspirasjon!!:)
Ps: Kan man komme et stykke med bare engelsk?:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Såååå søt den koppen☺
Kjøpte 3 slike i julegåve og ein til meg sjøl nettopp☺
Kjøpte den med katten, syns det handtaket såg bedre ut å holde i...

Klem M♥

Linn sa...

Jeg drar til Paris selv i mars, og leser gjerne mer om turen din! Har allerede notert meg at jeg må innom Merci og Fleux:)