01.01.2012

merci


1. januar, gitt. På sin plass med et bilderas fra MERCI - en berømthet i interiørverden!

Å kalle Merci en interiørbutikk er en ufortjent underdrivelse. Merci var en severdighet i seg selv. En opplevelse. Mye industrimøbler og snasne detaljer til hjemmet. Og selvsagt hadde Merci sin egen "Cookie Stamper" som jeg bare måtte ha med hjem (har ofte noe å takke for - og nå kan jeg si det med en kjeks). Ellers ble det en liten notatbok for å ha i veska - nyttig til ideer og tanker som plutselig dukker opp. Ingen storhandel altså, men gøy å bare se også. Selv om Fleux fortsatt er min interiørfavoritt her i Paris, anbefaler jeg Merci på det sterkeste. Inspirerende på alle måter!


//Love the shop Merci here in Paris: so full of nice stuff and inspiration!

4 kommentarer:

creando sa...

Vilket ställe! :)
Där hade man kunnat tänka sig att vara med :)
Kramar Kicki

DECOR FUSION sa...

Kan tenke meg at man blir kjøpelysten der ja, men litt upraktisk å kjøpe møbler i Paris.. Gøy med småting i stedenfor. Skal definitivt besøkes neste gang jeg reiser dit!

lillpastill sa...

Å MERCI! Magisk butikk og cafe som bare må oppleves.. Så mye lekkert og fasinerende.. Vil tilbake NU!

MittSitt sa...

Gøy gøy gøy. elsker Paris.

Bloggen din er også elsket av meg.
Følger deg videre.
Kos deg denne Tirsdags kveld

Klem Karianne