04.01.2012

med ønske om..

... et inspirerende 2012.

Jeg blir lett fascinert, og er nå superinspirert av Paris. Språket, tesalongene, magasinene.. alt! I Paris har de egne "press archives" hvor de selger VOUGE-magasiner innpakket i plast fra 60- og 70-tallet. Pappeske på pappeske fullstappet med gamle tidsskrifter. Fantastisk! Og Please Magazine måtte jeg ha med hjem. Elsker designet. Tenker å ramme inn coveret og bruke det som veggdekor.

Også liker jeg vinrøde negler.

Sa jeg at jeg var lett å begeistre?

Håper du får et inspirerende år - og at jeg kan bidra en smule.

Au revoir!

//I'm full of inspiration after a short week in Paris. Love the language, the shops, the magazines... everything! Fjellby hope that your 2012 will be lovely and full of fresh inspiration!

7 kommentarer:

Martha sa...

Har du et hotell å anbefale?? vi har nettopp bestilt tur i Mai !
..Og et fantastisk fint 2012 ønsker jeg deg..
Klem)

Elina sa...

Fint 2012 önskar jag dig! Härlig inspiration. Och vilka fina Parisbilder också! Kram Elina

Nordlys sa...

Nydelige bilder med herlig inspirasjon! Skjønner godt at du er begeistret! :)
Den neglelakken var dessuten bare helt rå!!!! Har du noe anelse om navn og nr!?!
Håpefull klem fra Carina ;)

f j e l l b y sa...

Både chanel og dior har sånne "aubergine-farger". Veeeeldig fine:)

Kristin sa...

Nydelige og inspirerende bilder. Jeg har innmari lyst til Paris. Det var tanken at jeg og mannen skulle dit i høst, men vips har vi kommet til januar og Paris er fremdeles "fremmed"...
Ha en flott kveld!
Klem fra Kristin

anna k. sa...

Inspirerande bilder - tack!

elisabeth sa...

Åja, du inspirerer i massevis!
Drømmer meg vekk i bildenen dine fra Paris,
gud hvor jeg lengter..
Håper ditt 2012 blir like herlig som det startet,
nyttårsklem fra Elisabeth