04.01.2012

KONG



Lunsjet på KONG etter en rusletur bortom Merci, legendariske Diptyque (duftlys) og Notre Dame. KONG ligger mellom Notre Dame og Louvre - ypperlig å kombinere med disse severdighetene.

Sett resturanten før? Sett på siste episode av SATC sesong 6 og få en aha-opplevelse. Sitat Fjellbymannen: Jeg føler at vi går i Carrie Bradshaws fotspor. Avslørt! Heldigvis fikk jeg anbefalt KONG av en leser før turen også. Så da hadde vi flere gode grunner til å teste den ut. En fiiiin opplevelse på taket av Paris!


//Really enjoyed the resturant Kong - on a rooftop in Paris! Seen it before? "Carrie Bradshaw" was here.

4 kommentarer:

Lidyll sa...

Takker for tips!
...hadde vært tas å være i paris egang gitt*smile*

..men reisekortet mitt er rimelig fullt de neste åra, om jeg skal få reist alle steder jeg vil*ler*

...men lov å DRØMME!

...nydelige bilder under her også!
Godt nytt år til deg*smile*

Klem klem

Lisette sa...

og ghost stolene....gosh!

En passant... sa...

Dyptique <3

Åpent hus sa...

:)
Der har jeg også vært.
ble dere mette?
vi var der til middag om kvelden. ventet lenge og fikk 3 scampe med litt saus rundt...! :)

anna restaurant å anbefale - i en helt annen kategori, men en flott opplevelse - rustikk, plenty av mat og vin + god stemning:

på Ile st. luis, ikke så langt fra Notre Dame:
Nos ancetres les gaulois.
google og finn. :)

beste hilsner fra
Åpent^hus