11.01.2012

inspirert

via 1|2|3|4

Jeg venter spent på min New York-poster fra Linnmans Gallery i Sverige. Inspirert av bilder som dette, tror jeg posteren bare skal rammes inn og støttes opp mot veggen. Jeg liker at interiør ser tilfeldig & casual ut - selv om alt sikkert er nøyaktig plassert og finurlig dandert på disse bildene.


- Kan nesten ikke vente-


//Can't wait to go to the post office and pick up my New York-poster from Linnmans Gallery. I think I'll just frame it, and let it stand casually against the wall (on the floor or on my IKEA-rack) like on the pictures above. Tomorrow maybe? I'm so excited.


7 kommentarer:

vosges paris sa...

Always fun to look in my reader and see my home ;)
Thank you
desiree

Potrina sa...

Det er stilig det bildet der..! Hvilket mål har du bestilt? Vet du om det finnes andre mål enn der som står på nettsiden hans som er 70x120?

Pernille Ulrikke sa...

elsker Andy Warhol bildet på bilde nr 1... nydelig enkelhet og barnslige quotes.

Anonym sa...

Hei, og tusen takk for en utrolig inspirerende blogg! :-) Er på jakt etter de store Andy Warhol quotsene, slik som ytters på det øverste bilde.. Aner du hvor man får tak i disse?? Finner de ingen sted! -stine-

f j e l l b y sa...

Takk for fine kommentarer:)

Ang NY-poster: den er utsolgt nesten overalt, men tror Linnman har igjen begge størrelsene (42x70 og 59x100). Olsson & Gerthel har kun igjen Paris-varianten.

Ang Andy: de kan kun kjøpes i butikk i Stockholm (har jeg hørt av Hvite Tulipaner-Edina).

Klem L

Maria sa...

Hei!
Takk for inspirasjon gjennom bloggen din!

Ang. NY-poster: bestilte du denne gjennom direkte kontakt med Linnman galleriet? Husker du hva prisen på posteren er?Ser ikke ut som de har nettbutikk på sin side (som jeg kunne se i alle fall).
Takk for svar!
mvh Maria

f j e l l b y sa...

Jeg bare spurte på mail om de hadde igjen :) (få som har det). Hvor mange de har vet jeg ikke, men hør med dem. 700 sek for den minste, 900 sek for den store.

:):)

L