09.01.2012

I want to be a dancer



Marc Johns

Det handler om å ha trua!


Digger tegningene til Marc Johns, og i dag var jeg så heldig å en poster av Edina. Oh joy! Også fikk jeg kylligsalat og smuldrepai. Made my monday! Interiøret hjemme hos designbevisste Edina var selvsagt smukt. Dame med orden i sakene detta! Anbefaler å følge med inne hos Hvite Tulipaner den nærmeste tida. Hun har nemlig et spennende vegg-prosjekt på gang. Vi snakker mørkt og matt. Blir så bra!

//Love love love the drawings made by Marc Johns. And today I was given the one with the bear as a gift from my blog friend Edina (Hvite Tulipaner). Lucky me!

3 kommentarer:

Hvite tulipaner sa...

Hehe, bra bjørnen falt i smak;)
Takk for fine ord søte Lise. Gleder meg allerede til neste kaffeslaberas.

Karlotte sa...

Så lekre og inspirerende bilder du viser! Legger meg til som følger og gleder meg til å krille meg nedover bloggarkivet ditt:-) En god uke ønskes deg, klem fra Karlotte.

Katrine sa...

Haha! Den bjørnen minner meg om et eventyr jeg ganske nylig leste om et tumle-troll (eller noe sånnt) som også ville danse, men hadde for store føtter, men så fant han vel ut at han ville bli det første tumle-trolle til å danse likevel :)