06.01.2012

hjertesukk


En av de første dagene i Paris tittet vi tilfeldigvis innom den lille nisjebutikken Les Fees i en sidegate. Der oppdaget jeg raskt dette "menneskehjertet" i porselen som nærmest sto og banket mot meg. Kjærlighet ved første blikk! Vi turte ikke å løfte på herligheten, og måtte bare haste oss videre. Dermed fikk jeg aldri sett prisen. På hotellrommet mailet jeg til Les Fees, uten hell. Siste dag måtte jeg bare gå tilbake for å høre hva det kostet og muligens få med meg kunststykket hjem. Selvsagt var butikken stengt fra 1. - 9. januar. Just my luck! Vel hjemme tenker jeg fortsatt på dette porselensvidunderet og håper at Les Fees svarer når de er tilbake fra ferien. Må må må ha denne hjerteknuseren! *sukk


//Can't forget this beautiful porcelain heart from the shop Les Fees. Want it so much!

3 kommentarer:

Hilde sa...

Hei Lise!

Om du du ikke får noen respons fra Les Fees anbefaler jeg deg å sjekke ut porselenshjertet fra Lotta Agaton. Totalt hjertebank for en sykepleiestudent som meg hvertfall! ;-)En del andre hjerter kan du også se om du følger linken under! <3

http://krhsverden.blogspot.com/2011/10/hearts.html

Live sa...

Tove adman har laget et betonghjerte med oppbevaringsplass. Har sett det på milla boutique i oslo :)

majamysil sa...

På bloggen til Dosfamily er det også et hjerte som en boks.