24.01.2012

Glimt



Deler noen bilder som er tatt her hjemme den siste tiden. Som dere ser: Magasiner, bøker, bilder og postkort er stadig i bevegelse og det liker jeg. Flytting, ordning og doning har blitt en del av hverdagen, ja nærmest en slags hobby. En merkelig hobby, men likevel. Rart med det, men når innredning er en lidenskap, blir ikke ting værende så lenge på ett sted...

Noen som kjenner seg igjen?

//Just some pics from the Fjellby home! I like to move stuff around in my appartment. Actually, it has become more like a hobby. A strange hobby that is. But I guess that's the price to pay for my passion for design and interior?

9 kommentarer:

lillpastill sa...

LIKER det jeg ser!! Perfekt inspirasjon.. :)

Klemmer fra meg

Marte sa...

Thumbs up! Lovin it.

Har en drøm... sa...

Fine detaljer og flotte bilder!
Digger kalenderen din, hvor er den kjøpt tro?

Ha en fin dag!

f j e l l b y sa...

Hei! Takk for det:) den er fra HAY:)

Mlle Norvegienne sa...

Fine bilder! Kjenner meg veldig godt igjen ja, og blir nok enda mer slik fremover nå, når vi skal innrede ny leielighet :-)
mlle norvegienne

Gøy på Tangen sa...

supre bilder! haha kjenner meg veldig igjen, ting blir ikke stående på samme sted lenge her heller:)

Elisabeth sa...

Kjenner meg igjen her : )
Finfine bilder, og du - er det ett foto eller
en illustrasjon på eiffeltårnet på det
siste bildet? K j e m p e f i n t!!
..bittelitt in love i Paris ; )
Fin kveld til deg,
klem

Mari sa...

hei!
herlige bilder!
hvor er kalenderen fra det nederste bildet fra ? digger den, ser du har den fra Hay også - love!

god onsdagskveld!
klem Mari

Birgitte isabelle sa...

HVOR er den paris boken fra. Jeg satt tidligere ikveld å lette etter en sånn bok. Så den for meg i hode, men hadde ikke peiling om det idet heletatt fantes, så titter jeg inn her nå og der er den!! ment to be ! <3