25.01.2012

fleux fever







I disse messedager popper det opp bilder fra Maison&Objet i Paris overalt. Jeg vil vil vil. Har ingen grunn til å dra egentlig, annet enn for inspirasjonens skyld. Neste år kanskje? Uansett; å se så mange bilder fra messen i Paris gjør at jeg lengter tilbake noe enormt. Da hjelper det å bla litt i bildearkivet. Her er flere bilder fra vår fantastiske tur nå i januar. Måtte jo tilbake til Fleux den siste dagen også, hehe. Jeg mener: Retro telefon og pistolkopp i porselen? Fint! Også neshornet var nydelig. Sukk.


56 bilder fra Paris er forresten lagt i et album her.

//Just some more photos from faboulous fleux in Paris. I really like the porcelain retro phone!

3 kommentarer:

katrina - dot dot dash sa...

what a fabulous shop!
and loving the scarf, great colour!
x kat

Cecilies Lykke sa...

Love your pics! Gjett om jeg fikk tak i home made stempel! Yes, nå blir det baking av cookies. Har du en topp oppskrift? Klem til deg med den fiiineste bloggen!

Cecilies Lykke sa...

Ja, så kommentarene:-) fantastisk, jeg hadde GARANTERT stemplet før steking selv. Fnis.. Jeg fant det hos Bolina faktisk! Hm, her ser jeg jaggu oppskriften og.. Takk, hadde sikkert kastet dn lappen hvis ikke.. Vi må meldes når vi har laget våre første gode OG fine kjeks:-) klem