19.12.2011

What to do?


Den følelsen.

Våknet 05.30 fordi jeg ikke husket oppbyggingen av acetyl CoA (mareritt!). Spiste et halvt knekkebrød. Hadde eksamen 10.30. Fort gjort å prate en liten time, si! Og nå? Hva skal man ta seg til? Finnes det et liv etter markeringstusjhelvete? Jeg kan kanskje vurdere å...

... vaske håret. Slike tidstyver må vike i eksamensstria.
... begynne å tenke på at vi faktisk skal til PARIS neste helg. Hjeeeelp.
... gjøre noe juleaktig. Gjerne noe deigete.


Men først måtte jeg bare dele noen fine inspirasjonsbilder med dere.


Goooood mandag!


//Christmas break, finally . Oh joyful day!

6 kommentarer:

Martha sa...

Kos deg med juleferien..og nyt!!
..og jeg gleder meg til masse Paris tips..vi skal i mai..
Klem:)

Marte sa...

hei lise!
ble så fasinert av call me cupcakes bildene :)
de er sååå flotte.
har videre formidlet dem på min blogg, men linket tilbake til deg siden du fant dem "først" :)

herme etter min header...nei,nei,nei, det har du sannelig ikke gjort. din er jo helt fantastisk, min ok! jobber med saker - men ting tar tid!

grattis med juleferie :)

HOME by linn sa...

ja, følelsen etter endt eksamen er rar. liksom litt glad og tom på ein gong :)

nydelege bilder du viser, og eg er berre pittelitt misunneleg på Paris turen din ;)

nyt friheten

-klem

elisabeth sa...

Så deilig å være ferdig, nyyyt!
Elsker inspirasjonsbldene dine, takk : )

katrina - dot dot dash sa...

i think the answer is always cookies!!

Henriette sa...

Herlige bilder! Elsker sveisen :)) Nyt juleferien, det er vel fortjent! Jeg har selv 2 eksamen i januar. Det er leeenge til (litt stressa egentlig...) Kos det i jula, og god tur til Paris. Henriette :)