01.12.2011

Vad tycks?



Som dere kanskje har oppdaget; jeg har fått meg ny header. Selv er jeg veldig fornøyd. Den representerer Fjellby godt med en miks av grov trestruktur, en vandring fra fjell til by og det harde svarte som bryter som en skarp kontrast. Også liker jeg at bakgrunnen er et gulv jeg knipset i Los Angeles i sommer. Blir litt ekstra personlig av slikt! Bukker og neier for Mona som, med lille Aksel på puppen og mac'en i fanget, fikset biffen. Hva skulle man gjort uten engasjerte damer i mammapermisjon?


Jeg er så spent på hva dere synes. Fyr løs!


//New header, finally. Like it or not?

20 kommentarer:

Lisette sa...

Flott header som illusterer godt bloggen din....header er viktig da det er første inntrykket utad av bloggen. Merker at etter jeg skiftet min header så legger folk mer merke til min blogg! Såååå....derfor, kjempe fin header hos deg- som alt annet;)

Martha sa...

likte den godt..elsker gamle slitte gulv..Kult!!
Ha en fin dag!!

Britt Irene sa...

Kjempe flott Lise:)kul,tøff og lun på en gang.så absolutt deg;)
Ha en fin dag.klemz:)

Glede sa...

Hei! Jeg er forholdsvis "ny" her inne, men siden du spør, må jeg jo si min mening. Likte headeren veldig godt! Virkelig lekker. Og som du sier selv, står den til navnet. Selv har jeg hatt den samme headeren lenge, og det blir nok ikke ny for jeg skaffer meg photoshop selv. :) God 1. desember.

Rustikk sa...

Synes den ble kjempe fin og veldig Fjellby:)

No.15 sa...

Likte den! :)

Ha en fin 1. desember.

Klem, Lise

AbluMoo sa...

Kjempefin!

Anonym sa...

Liker! Den er finfin :)

syttifire sa...

Kjempe fin! Syns den representerer deg kjempe godt:) Også er det gøy å ha en "historie" bak også!

Riktig god start på julen:)

lofs sa...

like it!!!!

rum för två sa...

Jättefin :)

s h i n e d e s i g n sa...

Veldig illustrerende, likte den :-)

honeypieLivingetc sa...

den är superfin !!

ramlade just in här,
vet inte hur .. härligt !

Helena sa...

Det ble knallfint! Passer perfekt til bloggen.

Henriette sa...

Kjempe fin header! Henriette :)

SARA sa...

Lovely, Fjellby :-)

creando sa...

Jättesnygg header!
Kramar Kicki

LykkeLee♔ sa...

love.-aewsome. need i say more?

Mari sa...

Elsker den nye headeren, den er kreativ og representerer bloggen og fjellby butikken veldig godt :) Me like!

god lørdagskveld!
klem Mari

dagdrømmeren sa...

Utrolig stilig, header! likte den!
Klem Tonje