11.12.2011

science + interior



Dagens dingser: Noen trendy interiørobjekter som skriker naturfag - akkurat som Fjellby i disse dager! (Eller rettere sagt; jeg skriker snart av naturfag). Misforstå meg rett, stoffet i seg selv er interessant, men eksamen blir aldri en überlystig begivenhet for meg. Nå flyter det av bøker, forelesningsnotater og illustrasjoner på gulv, Eames, strikkapuff og spisebord. Gi meg et grisehjerte jeg kan leke med, eller en lunge jeg kan blåse opp. Hva som helst. Bare frigjør meg fra dette papirkaoset!

 


Hjerteillustrasjon, signerat.se. Flaske, Ferm Living. Molekyl-skål, BoConsept. Periodesystem, typefaces, Onefinedae. Oljer, Lilla Bruket.

//Some items with a touch of science for today's post!

2 kommentarer:

s h i n e d e s i g n sa...

Masse lykke til på eksamen, stå på! Klem

rum för två sa...

fin inspiration här! den där skålen har jag på min önskelista också :) fin kväll och lycka till!
kram //annie