08.12.2011

Kjære Julenissen



Når folk spør hva jeg ønsker meg til jul, da sliter jeg litt. Har jo igrunn det jeg trenger. Meeeeen, ved nærmere ettertanke fant jeg likevel et par ting (eller ti!) som jeg liker at the moment:


Eames Bird, Hayshop. Tom Ford, Amazon. Pig Bank, Areaware. Paris guide, Olsson & Gerthel. Blackstone Boots, Lille Vinkel. Ønsker meg selvsagt hvite kopper, gjerne med dyr (Mugtail/Hidden Animals). Duftlys er en klassiker, Karamenju. De fargerike reisebøkene fra Phaidon er knall! Poster, Le Chat, Bodie & Fou. Klassisk lampe fra Jielde, Bolina.


Men vi har jo alt vi trenger,
varme strømper, varme senger,
og en hule som er full av kvist!




//Dear Santa :) Just a Christmas wish list from Fjellby!

4 kommentarer:

Lisette sa...

Såååå mange kule ønsker, og kunne tenkt meg flere! Er selv så fornøyd med den hvite Jielde lampa. Vil ha flere, men det tror jeg ikke lommeboka vil tåle;)

Heidi sa...

det er nogle lækre ting, jeg skal have lavet min ønskeliste færdig så jeg takker for god inspiration :)

Hanne sa...

Lekker ønskeliste :)
Lurte på hva forfatteren av den grå new york-boken heter, og om du kunne ha lagt ut oppskrift på hvordan snekre stuebordet dere har? Det er utrolig fint og håper på å hinte til samboeren min om at jeg vil ha et sånt i bursdagsgave, og med tommeltottene hans så hadde det hjulpet med en steg for steg-oppskrift på hvordan det lages :) Tusen takk for masse inspirerende blogginnlegg!

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Her var det jammen mye lekkert! Takk for tips :)

KLEM