30.12.2011

Paris - part une


Første dag i Paris - reisedag. Fikk litt tid til gatetrasking i ettermiddag, og gleder meg til mer av den sorten. Fine bygg, karuseller og små nisjebutikker over alt. Også spesielt koselig med tur i jula (for første gang). Gater og markeder er vakkert julepyntet. Ja, til og med kaffekoppene er røde og fine for anledningen.

Også var vi innom TIDENES design- og interiørbutikk - helt etter min smak. Tre og natur var mikset med humor, farger og deignklassikere på en harmonisk måte. Mugtail, Jieldè, Atypyk, trestubber, pappdyr, Tolix, Suck.uk og mye annet snacks i skjønn forening i fine lokaler. Og da vi var "ferdig" på den ene siden av gaten, dukket det jammen meg opp enda en avdeling for puter og krus på den andre siden. Høy puls! Bilder fra vidunderet kommer i morgen. I mellomtiden kan dere få gjette hvor jeg har vært.


PS: Det er ikke berømte Merci (dit skal jeg ikke før i morgen).

Au revoir!


//First day in Paris. Can get used to this beautiful city!

7 kommentarer:

Hvite tulipaner sa...

Hehe, jeg tror faktisk vi har bilde fra sånn ca samme sted:)
Kan det være Conran shop? Aner ikke altså...glær mæ til å se bilder!
Si ifra om dere sjekker ut noen av stedene jeg skrev om da.
Klems

frosken sa...

Er det Galeries Lafayette ?

Gleder meg til neste gang jeg er i Paris. Kos dere !

Maliva`s verden sa...

Trodde først det var Merci jeg, men da skjønner jeg at dette er en butikk jeg har gått glipp av;o) Gøy med reisebrev og flere tips.
Kos deg!
Maliva

f j e l l b y sa...

Niks;)

Lene sa...

Åh, heldige du! Paris♥ Dit vil (skal) jeg engang og. Kos deg masse! :)

Klem Lene

Anonym sa...

hei, driver og kikker på Parisbiletter og ble så inspirert av bildene dine! gleder meg til å følge i dine fotspor og kikke i alle interiørbutikkene! Det jeg lurer på: Har du noen bra tips til hotell, var du fornøyd med det dere bodde på? Og var det ok priser? Marthe:)

f j e l l b y ▲ sa...

Hei! Har dessverre ingen hotelltips:( vårt hadde vært bra om des halles ikke hadde vært under ombygging - byggeplass! Vi brukte hotels.com :)