27.12.2011

julegodter

via vineet kaur og moa og kaffekoppen



Hei hvor det går! Titter bare innom for å dele noen fine bilder jeg falt for i dag. Fortsatt er det tre og naturlige farger som fenger her i Fjellby. Selvsagt i kombinasjon med svart/hvitt. Åhhh, så godt å være på nett igjen.  Endelig fikk jeg smettet inn en inspirasjonsrunde på "padda" (iPad) mellom julefrokost, kaffeselskap, kokkosmakroner, medistekaker og ribbefett. Har virkelig savnet mine daglige nettstreif. Avhengig?



Nei, nå må jeg skynte meg i vei på neste kalas. Fortsatt god jul!
//Just some eyecandy from me to you. Fjellby still loves wood + black + white.

5 kommentarer:

No.15 sa...

Vakre Bilder! :)

Base Interiør sa...

Deler så absolutt din begeistring for den fargekombinasjonen, absolutt min favoritt :-)

Frøken Paris sa...

Hei! Her har det gaatt i ett med mat og fat, men naa skal jeg pröve aa svare deg:)Haaper du ikke allerede er reist?

Naar det gleder "interiør og nips, eller sånne små te/kaffe/godteri-butikker" saa vil jeg anbefale kvartalet "Le Marais". Ta f. eks Metro til St. Paul. Kvartalet gaar over to arrondissements (nr 3 og 4) og du finner masse smaa kafeer, restauranter, interiör, antikviteter osv. Flere Museer finnes ogsaa her.

Jeg kan ikke huske aa ha feiret nyttaar i Paris, men kanskje cruise paa Seinen med full middag hadde vaert noe? Det ville jeg prövd i alle fall! Husk aa reservere, uansett hvor dere spiser denne kvelden (i alle fall om dere vil spise paa en litt finere en, en restaurant med Michelin stjerne er jo en mulighet...)

Ved Eiffel taarnet ved midnatt pleier det aa vaere skikkelig mye folk, men om det ikke skremmer er det sikkert en opplevelse.

God tur!

mvh Fröken Paris
(fin blogg du har forresten! Alltid stas aa oppdage nye fine blogger og bloggere)

Cecilies Lykke sa...

Hei fine, ville bare ønske deg en fortsatt fin jul! Heldige Jane som vant iVotten:-) håper du har det fint! Klem fra Cecilie

Britt Irene sa...

SV:
jepp d har e,å e e super happy før dæm nye koppan mine.fikk dæm tå bruttern;)
Hjorten kan e sende d på mail vil du?d e et bilde.super søt e den.fikk den tilsendt tå en anna blogger da e la min elsk på den:)gi me mailen din så sender jeg:)
juleklem te d å,å go tur.....en anelse misunnelig kjenne e;)