12.12.2011

Gulrot

Fra min favorittepisode SATC, via skjønnhetsbloggen


... med stor G! Paris altså. Foruten at  juleferie i seg selv ikke er å forakte, hjelper det å ha en ekstra gulrot hengende foran seg i disse eksamentider: Nyttår i Paris. Ohhh, som jeg gleder meg! Men jeg trenger tips. Masse tips. Jeg har nemlig ikke tid til å researche så mye som jeg pleier før slike utflukter. Hjelp!

Trenger råd om hva man skal se, hvor man skal gå, søte butikker, bra spisesteder.... ALT!


Vil du hjelpe meg? *blunke blunke*



//Can't wait to visit Paris for the first time this New Years Eve. Need som help with the planning! Where to go and what to see? Please help me...

3 kommentarer:

Myke minutter sa...

Denne tråden skal jeg følge med på! Vi hadde vår bryllupsreise til Paris for snart sju år siden og til sommeren skal vi tilbake på kjærestetur :) I løpet av disse årene har jeg jo glemt alle navn på steder vi var på, bortsett fra de mest kjente severdighetene selvsagt :) Fiin mandag til deg"

IdaMarie sa...

Jeg var der i 2010! Gled deg!! Noen tips: Champs elysee minner om karl johan og er ikke sånn wow. Området oppe ved montmartre er koselig. Kunstnerområdet, MEN pass litt på de som vil tegne portrettet av det, vi måte ut med 700 kr for et bilde av meg som ikke ligna. Det er også finere utsikt fra triumfbuen enn det er fra toppen av eifeltårnet. Sacre ceur er også en severdighet du må få med deg! :)

Ida Marie:)

nullfiresyvni sa...

Book middag på en hyggelig restaurant i ved Sacre Caur/Montmatre og få med dere utsikten over byen, eifeltårnet, og rakettene klokka tolv. Det gjorde vi :)