09.12.2011

en smakebit


...fra spalten min i STUDIO nr 2 som kom ut i går. Fjellby kjører på med naturlig urban jul med grafiske element og en dash hot pink. En underlig miks, men jeg liker det. Er jo veldig glad i evighetskalenderen min fra HAY - så den måtte få være med. Og selvsagt måtte jeg bruke litt teip på pakkene. Jeg tror japansk teip kommer til å kjennetegne gaveinnpakkingen jula 2011 i mange hjem!


Hva synes dere?


//A sneak peek on my column in Studio. This time "the blog corner" shows Christmas decoration from three norwegian bloggers.  Christmas this year in Fjellby: nature + graphics + pink + washi tape. Like it?





(Ellers har det sneket seg inn et par skriveleif i spalten min denne gangen: Jeg er 22 år (ikke 21) og
adressen til Fjellby Shop er shop.fjellby.no. Dessuten er det kontrasten mellom den hvite skjøre elgen og det røffe treverket som er en av mine favoritter! For dere som måtte stusse.)

4 kommentarer:

NIB sa...

Fiin spalte, Lise! :)
Du er flink, vi digger deg!

..litt skriveleif hos også.. Håper folk hopper over litt av teksten;-)

GOD helg!

:) Ann Helen

Martha sa...

Kult..bladet ligger i vesken og venter på meg!!
Ha en flott helg..
:)

Mita sa...

Må takke for mye fin inspirasjon! Elsker stilen din! Virkelig!

Ha en riktig god helg! :)

seventeendoors sa...

Superfint, helt rätt, tycker jag! :)