14.12.2011

Det er morosamt med jula


Hurra! JEG ER FINALIST HOS NIB. Ble med i konkurransen "Jul i vårt hus" i siste liten, og nå er jeg sannelig blant topp 10. Morosamt. Husk å stemme på din favoritt!



STEM HER



Slenger med litt flere bilder fra julepyntinga i Fjellby. Det ble da litt jul i år også, dog uten å ose jul i tradisjonell forstand. Gleder meg selvsagt til rød jul med nissebonanza og "kvænjkalj" hjemme i Ålen også. Den dosen får jeg alltids. Så jeg satser på en mer moderne eksperimentell look her i leiligheten.

Fortsatt god (hektisk) desemberuke til deg!


//This is fun: I'm nominated in a Christmas photo contest. Feel free to vote for your favorite here! :)

9 kommentarer:

Tone Linda sa...

Hei Lise. Har stemt på deg. Synes bloggen din er helt FANTASTISK!!! Du gjør en solid jobb gitt!!! Gleder med til nye inspirerende innlegg hver dag! ha en riktig god jul, og lykke til med konkurransen! xx

f j e l l b y sa...

Tusen takk!:)

Martha sa...

Du er min favoritt..
Et herlig juleinnlegg..
..og bloggen din tilfører meg masse.
Har stemt!!
:)

Nina sa...

Kjempe gøy! Jeg har stemt på deg! Jeg får nesten all min inspirasjon fra deg. Ser stilen kommer igjennom hjemme hos meg: sauputa, strikkapuff, alt mulig egentlig. Så du skal helt klart få min stemme :)
Masse lykke til! *tvi tvi

Nina sa...

Hvor har du forresten fått i den pepperkake 'mannen'? Minner meg om han i shrek filmen :)
Gingerbread Man: NO! Not the buttons! Not my gumdrop buttons!

STYLIZIMO sa...

Gratulerer så mye som finalist! Me like! Du har alltid noe snasent å komme med..

klem Nina

Allis i eventyrland sa...

Nydelige bilder, og gratulerer! :)

MiMa sa...

vel fortjent med finaleplass!

jeg har stemt, lykke til:)

Dotty-love sa...

Hola! Takk for hyggelig kommentar på bloggen vår. Så mye fint du gjør! Og grattis med finaleplass du også. Fantastisk å være i så godt selskap:) Så gøy link du sendte oss. Må jo bli dotter i neste bryllup... :)