01.11.2011

winter warmth

source: Arrow archive


Velkommen november! Velkommen pledd, tøfler, tekopper og masse levende lys. Lise liker dette. November betyr også at det nærmer seg desember med adventstid, lussekatter og så nyttår i Paris. Det liker jeg også. Vent nå litt...Nå ble det litt for høy kosefaktor her: Praksisavvikling, eksamenslesing og masse lab-arbeid hører også med i tiden fremover. Men innimellom kommer jeg til å stikke tottillene under pleddet fra HMhome (bilde nr. 4) med en tekopp i hånda type klisjé-style. Så det så!


Håper du ønsker november velkommen også, og ikke minst titter innom meg i ny og ne.

GOD TIRSDAGSKVELD!

5 kommentarer:

Lina sa...

Herlege bilete og tekst! ♥ Eg ønskjer (nesten) alt det same som deg velkomen denne månaden!

tirsdagsklem frå Lina

Marte sa...

Liker!!!fantastiske bilder. stemning!

cathrine sa...

Haha, godt innlegg og herlige bilder!

malinsinteriør sa...

herlige bilder! Selv om jeg ikke er så veldig glad i mørketid og kulde, er det jo veldig koselig å kunne sitte inne under et pledd med en kopp kakao :) Nyttår i Paris hørtes ut som en drøm! :)

Kristiane sa...

Jeg blir så glad av bloggen din, kjenner skikkelig velvære når jeg trykker meg inn, hihi!