12.11.2011

When in Rome...

via lite blu + pinterest

... anbefaler pizza på baffeto, i via governo vecchio ved piazza navona. uendelig god! i samme gate er det flere fine bruktbutikker og barer for rødvin og oliven :) stort marked i trastevere hver søndag ved porta portese. skal du dit anbefaler jeg å være der tidlig, for det blir raskt folksomt. til sist.. spis is! masse is!! gjerne på st. crispino. kåret til romas beste is. ganske dyr, men velger du isen med marengs og honning er det verdt det :)buon viaggio!

Takk til Christin (fine ting og sjokolade) for gode tips!

PS: Hold gjerne Fjellbymannen i arbeid med julekalendermaking mens jeg er borte. Fjordland er jo som kjent fort gjort å tilberede = masse tid til produksjon av Fjellby-varer, hihi. Klikk deg inn til nettbutikken HER. Kalenderen ligger under kategorien "jul".

6 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sa...

Se nu der, billedet af den lækre is, gjorde at jeg fik lyst til is. Nu må jeg ned i kiosken...
Vi ses

Stine:))

GodTid sa...

Herlig kalender, og nydelige bilder. Den isen så god ut!:)

STYLIZIMO sa...

Gratulerer så mye med ny nettbutikk! Knallfin og med herlig innhold.

jeg har skrevet et lite innlegg om det på bloggen i dag :)

Lykke til videre <3

klem Nina

Karlotte sa...

Hallo! Likter interiørstilen din skikkelig godt og legger meg lik så godt til som følger! Gratulerer med lansering av nettbutikk, fine ting dere lager:-) Fortsatt god søndag, klem fra Karlotte

camillahnh sa...

Bare elsker bildene! Lekre :)

Og butikken Fjellby Shop er spennende.
Jeg drømmer om mitt eget virke..

Kanskje en dag ;)

Ha en fin kveld!

Milla

karine sa...

Så flinke dere er i fjellbyfamilien! Grattis med finfin butikk :)