20.11.2011

vt wonen love



På bordet akkurat nå: Nederlandske vt wonen - min nye favoritt når det kommer til utenlandske interiørmagasiner. (Studio er selvsagt min norske favoritt for øyeblikket, hihi). En bitteliten mellomlanding i Amsterdam sørget for at magasinet endelig ble med hjem. Har mast og lett i Norge i en evighet, men finner det ingen steder. Noen som vet om det importeres forresten? Vt wonen har også en finfin nettside som jeg har delt bilder fra flere ganger, men det er noe med å holde inspirasjonen i egne hender. Det gir liksom en ekstra dimensjon å kunne ta og føle på - spesielt når (det grafiske) designet er bra. Olala!





//On my table: vt wonen - my new interior magazine favorite! Got it in Amsterdam, on my way to Rome. Love it, and want it in norwegian stores, now!

12 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fiiiine bilder☺
Trur eg må bli flinkare å kjøpe utenlandske interiørmagasin☺

Klem M♥

TreToEn sa...

Så enig, så enig! Vt wonen ble med meg hjem også sist gang jeg mellomlandet i Amsterdam :)

Klem Linnea

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Lekkert - skal inn å se med det samme! :) Håper Roma var fantastisk, jeg har forresten linket litt til deg idag!

GODKLEM

Katrine {Magifabrikk} sa...

Fant akkurat bloggen og butikken deres, så mye herlig fint! Her skal jeg følge med:)

Nina sa...

Velkommen tilbake. Gleder meg til nye innlegg =)
Hvordan er strikkeputen fra Åhlens? Er den å anbefale? Den så veldig lekker og billig i forhold til andre plasser :)

christin sa...

finfine bilder fra roma under her! så det ble is på deg :) og hyggelig med link i innlegget under der igjen. mitt favoritt magasin av de utenlandske er danske rum. heldigvis mulig å få tak i på narvesen!

ReVinyl sa...

Åhh...det så innmari fint ut!
Nå ble jeg skikkelig frista her også ;)

studiomag.no sa...

Hei, Lise!

Fint innlegg :) Vi i Studio er selvfølgelig helt enige - WT Woman har vært en av våre største inspirasjonskilder, noe Studio utgave 2, som er i butikkhyllene 8.desember, bærer preg av.

Beste hilsen
Marie

PR-og markedsansvarlig
STUDIO

f j e l l b y sa...

Eller vt wonen?;)

Bra! Gleder meg masse! :):)

Paula / Polleke sa...

I en kommentar jeg googlet meg frem til er "bonytt" det som tilsvarer VTwonen i Norge. Man kan jo bli abbonement, men vet ikke om det kan sendes til Norge. Jeg er nederlandsk, derfor jeg snuste litt for deg (:

Sunniva sa...

Da jeg jobba på IKEA abonnerte vi (kommunikasjon og innredningsavdelinga) på wt vonen, men jeg har aldri funnet det i butikkhyllene nei. Det var alltid mitt favorittinteriørmagasin og jeg kasta meg over det hver gang det kom et nytt:)

Anonym sa...

Hei!

Jeg har i en årrekke vært abonnent på Vt Wonen. Får det i gave hvert år av mine nederlandske svigerforeldre. Enig med deg i at det er det beste interiørbladet! Bladet kan sendes til Norge. Det koster ca 1000,- i året å abonnere. Gå inn på www.sanomamedia.nl/klantenservice. Klikk så på "Service & Contact".Kanskje best å ringe for bestilling siden alt står på nederlandsk. Da er nr 003188-5500250.

Lykke til!

Mvh, Tonje