28.11.2011

sniiikpiiik


Her er en smakebit - kunne ikke dy meg. Har jo holdt på disse bildene siden tidlig oktober, og måtte bare vise litt av galskapen! Over: Et bilde fra behind the scenes til min julespalteNevnte jeg rååååsa jul? Mitt beste tips om du også tenker litt alternativt i år, er gavelappene fra fantastiske Knot & Bow. De ble sendt til meg direkte fra New York i september. Skal det være neon, så skal det være neon. Helst fra over dammen. Hehe.


Hva tror dere? Litt for utradisjonelt?



// A sneak peek on my christmas column for STUDIO (dec 8th). Pink you say?

12 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Så utrolig kult...
Jeg har neonrosa innlegg i dag og er helt med på notene!
Gleder meg til å nyte bladet, med neonrosa neglelakk på hi, hi.
Klem May Helen

Jane sa...

Råstilig :) Digga de neonrosa tagsa og den hvite og neonrosa julekulene. Kult :)

klem Jane

Martha sa...

Tuusen takk for tips..da har jeg akkurat tastet hjem rosa gavelapper...og superkule blyanter..
Ha en fin dag!!
Klem:)

Fjasevas Huset sa...

elsker det!! jeg har valgt hot pink i adventsstaken i år. Litt crazy ifølge noen. Liker ikke tradisjoner jeg tror jeg:) hihihi..
Gleder meg til å lese denne månedens utgave av studio:)

Klem fra Mirjam

Har en drøm... sa...

Me LIKE ♥

nullfiresyvni sa...

Syns det var veldig kult jeg :) Det morsomste er jo når det er mange forskjellige pakker under juletreet!

SNIKKERBUO sa...

Digg! Synes det er heilt herlege fargar! Kvitt, neon rosa og gårtt... må skaffe meg litt meir av det! Og nydelige inpirasjonsbilder i innlegget under også! Alltid ein fryd å besøke bloggen din :)

Klem Helene

Lisette sa...

Neon er visst hot i år!!!! Hadde et innlegg i går om rååååsa jul;)

Anna sa...

Hej!

Vilken härligt fin blogg du har! Återkommer gärna!

Gamletingretten.blogspot.com sa...

Stilige de neonrosa lappene :D Nå gikk jeg inn å bestilte meg to poser selv :D klem fra Am

Lisette sa...

Takk for besøket, har lagt meg som følger;)

iselin sa...

Kjempe stilig!
Bloggen din er veldig fin:)