27.11.2011

sunday moods



I mangel på et überjulete innlegg (les: i mangel på et adventspyntet hjem) blir det i stedet deling av dagens ujulete inspirasjon: Svart, røft tre, plakat hengt opp med teip og en rykende kaffekopp. Akkurat slik jeg liker det!


På grunn av febrilsk leting etter julekassen (som har et helt år med bodrot oppå seg), blir det slettes ingen "her er min adventsstake"-innleggg fra Fjellby i dag. Nyter likevel innleggene som florerer rundt om kring  hos andre bloggere som er superflinke med juledekor. For å være ærlig; jeg er ikke helt der. Ikke for å legge en demper på stemningen altså, men jeg er (som hvert år før) mer i gruemegtilmuntligeksamenmodus enn i julemodus i disse tider. Men vi skal nok få slengt opp en stjerne eller to likevel tenker jeg. Og lys tenner vi jo massevis av uansett, selv om det blir dårlig med mose- og kongledandering. Spørs om det blir litt mer sjvong over det hele når desemberen kommer; altså når julebrusen er i hus. Dahls får som regel fart på sakene! Dessuten suger jeg til meg juleinspirasjon som en svamp om dagen, til tross for at jeg ikke går bananas selv. Kommer nok noen småjuelete innlegg etterhvert - selv om dere ikke må forvente no' julebonanza fra denne kanten! 



Skuffet? 



//I can't find my christmas box. All I can think about is my biology exam in december. No christmas mood - no christmas bonanza on my blog. Therefore: No christmas post today, just beautiful pictures from my daily inspiration round. BUT I will come back stronger (more christmas friendly) soon - maybe tomorrow, hihi!  

3 kommentarer:

Pernille Ulrikke sa...

nei, ikke egentlig.

Synes de tre bildene var veldig kule, spesielt no.1

creando sa...

Vackert, med eller utan julstämning! :)
Kramar Kicki

Hvite tulipaner sa...

Det er lov å ikke være helt DER Lisemor, spes når man har eksamen å tenke på:)
Var ikke helt der jeg heller for noen år siden, det kommer med årene, hihi;)
Klem E