25.11.2011

muji love



Kom over en egen MUJI STORE i Roma. Vet Åhlens som regel har en muji-avdeling i sine butikker, men ekstra gøy med en egen butikk synes nå jeg da... Noen dingser ble selvsagt med i kofferten hjem. Bare jeg kan bli så ekstatisk over en hullmaskin med ett hull - så kjekt! Og et stettfat med plass til én cupcake? Himmelsk! Fjellbymannen fikk seg et pop-out fly i resirkulert papp. Også jubel i taket. Huff, så sært.


Hva med et miniatyr New York i tre? Det ønsker jeg meg i neste omgang.


Og ja, pop-out fly og dyr kan brukes i interiøret. Bare se her hos weekday carnival:



// Muji store in Rome was great! Lot's of fun stuff. Visit muji.eu for more cuties.

1 kommentar:

Spire sa...

Hei! Er i Tokyo, og her er svær Muji-butikk! Masse fine greier!
Første gang innom her på bloggen din, men her trivdes jeg! :)
LenaE