28.11.2011

misteltoe + wine

via: 1-4 Emmas Pinterest. 5. BoligLiv 6. Walter & co

Endelig (?) litt juleinspirasjon fra denne kanten, si! Fikk en skikkelig boost av alle de fine adventshjemmene som poppet opp rundt om kring i går! Mine favoritter er den enkle adventsstaken hos Kjerstis Lykke og Fjeldborg sin bruk av neonrosa i julepynten! I min STUDIO-spalte som kommer 8. desember har jeg forresten prøvd meg på rosa jul jeg også. Crazy? Ja litt. Min gode venn LiseLotte prøvde seg på rosa advent. For å gjøre historien kort: Det tikket inn melding om jentebarndåptilstander! Hjeeeelp!  Rosa eller ikke, her er mine topp 5 for juleinteriøret 2011:

(1) Washi-tape på pakker og gavelapper blir garantert en hit i år (2) Papir: stjerner og andre former i origami-stil (3) Hvitt, grått og sort + rosa (4) Grafiske tall og julekort (5) Naturelement.

Hva med nisser, rødt og grønt og sånt? Jo, det jeg ha for å få den rette stemninga. Men tradisjonell rød jul får jeg i store doser når jeg drar "til fjells" sånn rundt 20. desember. Ingen fare.



//My top 5 for christmas decoration this year: (1) paperstars (2) washi-tape  (3) black/white/grey/hot pink (4)graphic numbers and cards (5) nature. What about traditional red christmas? I will have (and need) lot's of that when I spend the holidays back home in my mountain village. In my appartment: Simple modern christmas!

5 kommentarer:

Elina sa...

Underbar julinspiration!

Pernille Ulrikke sa...

Er helt oppslukt av å finne det perfekte sengeteppet, og det er grove på bilde nr 2 er akkuratt slik jeg ønsker meg.. men det skal være vanskelig å finne ett sådan

Ha en fin dag og lykke til med julepyntingen ;)

elisabeth sa...

HERLIG inspirasjon!
Gleder meg til å lese neste Studio : )
Fin kveld til deg,
klem Elisabeth

snikkerbuo sa...

nydlig juleinspirasjon :)

god førjulstid til deg!

Klem
Henriette

snikkerbuo sa...

nydlig juleinspirasjon :)

god førjulstid til deg!

Klem
Henriette