05.11.2011

Lørdag


Lørdag i midtbyen og godstemning! Var så vidt innom 50kvm på Møllenberg som åpnet en ny utstilling i dag. " Black/White & Wood" er min stil. Fikk ikke sett ordentlig på alt fordi det var en smule croudy der. Også måtte vi løpe for å rekke TinTin på kino, hihi. Men så absolutt et inspirerende lite sted jeg anbefaler å sjekke ut!



// My saturday in town: Cinema (TinTin) + cosy cafés + checking out a new exhibition called Black/White & Wood in a small store nearby. Great atmosphere!

6 kommentarer:

Lene sa...

Kjempe fin blogg du har. Her kommer jeg definitivt tilbake :)

MøbelPøbel sa...

Herlige bilder!! Og så fine farger i dem..
Vet du, hver gang jeg leser bloggnavnet ditt så "leser" jeg mitt eget etternavn, som er Kjellby;)

God helg!

creando sa...

Tintin såg vi förra helgen. Jättebra tyckte jag, fast jag inte är något Tintin-fan egentligen. Kramar Kicki

mariaemb. sa...

Åh, jag älskar de där galgarna! Tack för inspirationen.

Fin kväll!
Kram Maria

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så lekkert! :)

Nyt kvelden søta, klem

Nina sa...

Haha, jeg har fått i meg slike kleshengere, slike i stål. Lekkert :)
Lurte på hvor finner du sånn blogg'mal'? Der du kan legge på teip på bildene dine og slikt?